beuamont: Jel jste s poslednim multitronicem od Audi? To vubec neni spatne... Tedy nevim, jestli to nespotrebuje 30 procent vykonu

, to bez moznosti porovnani s manualni alternativou (a to vetsinou neni mozne, obvkle lze k nekterym motorum poridit jen a pouze multitronic) nelze zjistit, ale samotna funkcnost co se tyce rychlosti a cistoty razeni virtualnich stupnu je na jednicku. Je to jakoby osmikvalt a vzzhledem k tomu, ze to zadny realny stupen nema

, to vzdy dostane otakcy kam ma prakticky hned. Mate 8, cvaknete 4 a je to tam hned a ciste. Jen je opravdu mozne, ze to je cele zoufale neefektivni...
Nejhorsi jsou asi opravdu robotizovane manualy v malych autech. Pamatuji neco takoveho v nejakem malem Peugeotu, tusim 1007, to bylo dost ostresne. Ale tragickych automatu je vetsina... Treba co se dava do DB9 je absolutne nechutne, zvlast ve spojeni s dalsimi elektronickymi omezenimi (ono to nedovoli rychle razeni kdyz se vam rozsviti kontrolka opotrebeni brzdovych desek?), moc nechapu, jak je mozne tak strasne fungovani E-Gearu, kdyz treba Tiptronic v RS6 neni nikterak hrozny. Ale to je vsechno na dlouhe povidani

DSG je vedle toho vseho pomalu zazrak, o tom neni sporu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n