
Jinak k tomu problému s ložiskem na předlohové hřídeli, tak tady je k tomu asi veškeré potřebné info:
http://www.revolution-porsche.co.uk/new ... -spot-them
Akurat ze 997 za cenu rozslapaneho STI tiez nekupis a to ani zdaleka. Tie auta zacinaju na 35 000 eurach a to su tie najhorsie kusy kde treba mat hned po kupe prichystany dalsi budget. Akurat vcera som sa previezol v 997 S so 120 000km na hrbu a popravde som zostal trochu rozcarovany. Samozrejme nebolo na nom nic co by sa nedalo dat do poriadku, ale nemozem sa zbavit pocitu ze po presadnuti z caymanu ide fakticky o horsie auto. Ta predna naprava je skutocne tak trochu do vetra. Nehovorim ze by som sa s tym autom casom nezzil, ale kvoli comu vlastne. Osobne si myslim ze keby pani inzinieri zo zuffenhausenu nemali ruky zviazane tradiciami tak dnes na vrchole ponuky nestoji 700 konova 911 GT2, ale cayman GT2 a az vtedy by sa zacali diat veci. Takze za mna (ako jazdca, nie pozera) je ideal GT4 pripadne 718 S s cipom na 400 koni.Tomeček píše:Pavelpu27 Díky za pochvaluAutorizovaný servis vůbec nepřipadá v úvahu. Nějakej základ si udělám sám (oleje, filtry, a další drobnosti), a na co bude potřeba hever tak u známého. Do teď jsem jezdil yarisem, takže asi každé silnější auto bude pro mne zázrak
. Něco jsem našetřil, a chtěl si koupit subaru sti hatch.
Asi před pul rokem jsem se byl podívat na dvě sti , a obě rošlapané jak zelí a to nemělo ani jedno z nich přes 150 tkm.
Každopádně 997.2 je mimo rozpočet .Stejně tak i keramické brzdy. Proto mi šlo hlavně o 997.1. ale po tom co jsem si na vaše doporučení nastudoval něco o těch motorech, o ložisku na předlohové hřídeli kde dodělávají extra přívod oleje. Tak mě to odrazuje taky. :-/ vube nevím co...