Chtel jsem puvodne napsat totez, ale pro vetsi pochopitelnost jsem to rozvedlpavproch píše: brusel
BMW Divize
Re: BMW Divize
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Arnie, Deli, Honda: X1 28i je úplně v pohodě...

Re: BMW Divize
ale A, ne? 
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
Tak samozřejmě!
Jinak já už mám vybraný konkrétní kus a v úterý pro něj jedůůůů
Jinak já už mám vybraný konkrétní kus a v úterý pro něj jedůůůů
Re: BMW Divize
Takze ze 120dA jste konvertoval na X1 28iA a jeste s N20? Myslim, ze tu mame prvniho kandidata na ban 
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Taky mě napadlo, že by k tomu mohlo BMW dodávat železné pláty v přesných rozměrech korby v různých tloušťkách (a tedy hmotnosti), aby si řidič vždycky před jízdou mohl zvolit míru trakcePajjoun píše:A pickapu je škoda, to by byl takovej správnej úlet a určitě by byl i dobře jezdící. Řidič by si váhu nad zadní nápravou dorovnával cihlama podle vlastních potřeb.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 
Re: BMW Divize
Turba byla od svých počátků (Porsche 911 Turbo, BMW 2002 Turbo, Saab 99...) v nabídce některých značek pořád, u jiných tak na přeskáčku, ale nějaké bylo k mání vždycky.ExFun píše:Je to trochu OT, ale kdo spustil (nebo spíš restartoval) současnou vlnu turbomotorů? Saab je měl vždy, ale ten trh moc neovlivňuje. Nebyla to 1,8T od Audi/VW?
V Itálii je dělali už od konce 70. / začátku 80. let pořád, aby udrželi objem motoru pod "daňovou" hranici dvou litrů, takže turbo mělo i Maserati a vrcholné řady Lancie a Alfy.
Ale turba dělali i Francouzi (Renault 5 / 11 / 18 / Fuego a následně 21 a v malých sériích i 25 a Safrane, Peugeot 405, 406, 605, Citroëny Xantia a XM...) a Japonci. A u sportovních aut je měl kdekdo - Ford, Opel, Audi...
Občas se objevil i kompresor (Lancia, Jaguar, Mercedes...)
pjanda: Mimochodem, jaký máte názor na motory s kompresorem? Já nikdy neměl to štěstí se v nějakém projet
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 
Re: BMW Divize
Beaumont: Vsemozne regulace do konstrukce aut promlouvaly vzdy, ale nikdy ne tak moc jako dnes. Zda je to dobre nebo spatne at kazdy posoudi sam.
Co se tyce kompresoru, funkcne jsou lepsi nez obdobna turba (odezvy, prubeh vykonu, ...), ale jejich efektivita je prachbidna bez ohledu na objem. Viz vedle probirane 3,0 TFSI, ale mam zkusenosti i s Mini Cooperem (1,6) nebo z opacneho extremu take s Range Rovery a Jaguary (tusim 4,2 a 5,0) a ve vsech pripadech byla spotreba zcela neumerna podavanemu vykonu.
Dan za lepsi fungovani je zkratka prilis velka a kdyz uz preplnovani, radeji turbo. Pro narocne jezdeni ale nejlepe atmosfericke plneni, tady jsou zkusenosti jednoznacne...
Co se tyce kompresoru, funkcne jsou lepsi nez obdobna turba (odezvy, prubeh vykonu, ...), ale jejich efektivita je prachbidna bez ohledu na objem. Viz vedle probirane 3,0 TFSI, ale mam zkusenosti i s Mini Cooperem (1,6) nebo z opacneho extremu take s Range Rovery a Jaguary (tusim 4,2 a 5,0) a ve vsech pripadech byla spotreba zcela neumerna podavanemu vykonu.
Dan za lepsi fungovani je zkratka prilis velka a kdyz uz preplnovani, radeji turbo. Pro narocne jezdeni ale nejlepe atmosfericke plneni, tady jsou zkusenosti jednoznacne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Pjanda: spatne jsem se vyjadril, jedu pro 120dA