Jeste jednou zkusim zaujmout s novou M5 Katalog je docela zajmavy, mj. hmotnost je nakonec jeste o neco vyssi, nez se puvodne rikalo. Mluvilo se o mene nez 1 900 kg, coz bez ridice atp. odpovida, ale myslel jsem, ze to je i s nim. Ve vysledku to ma dle dnesni evropske metodiky 1 945 kg, coz je docela narez... Vice pripadne zde:
Nepochybuju o tom, že díky M-divizi to bude pekelně rychlé auto, ale 2 tuny, automat a foukání . Jedno z mála velkých M-aut co by mě zajímalo jak jezdí je tohle. Vzhledově to není můj šálek kávy, ale díky těm funkčním úpravám to musí jet pekelně (0-200 pod 10s).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
fuj, vzhledově je to teda kentus, působí to jako nejlevnější tesco tuning ... ale nepojede to asi špatně (ono to musí jet rychle, aby si vás v tom nikdo nevšiml )
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is gift, that's why we call it the present
Head píše:fuj, vzhledově je to teda kentus, působí to jako nejlevnější tesco tuning ... ale nepojede to asi špatně (ono to musí jet rychle, aby si vás v tom nikdo nevšiml )
Asi tak, to pletivo místo ledvinek a pod, no hrůůůza, nechápu. Spíš to měl udělat cestou nenápadnosti, tzn. look jako bezna 630d a pod kapotou několikaset koňová bestie
Já viděl na vlastní oči tohle: http://www.kramsky.cz/Tuning/K15.php3 a vypadalo to náramně dobře Jak to jezdí nevim, ale vypadá to fakt super Jinak ta M6 vypadá fakt tragicky
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!