Dostal jsem dobrou cenu, dneska takovou slevu už nedají. V době objednávky ještě netušili, jaký bude o M2 boj, zatím ji dodnes skoro žádný dealer nemá.
M.Z. píše:Na MX5 jsem to taky zkoušel kombinovat a nejlíp funguje kompl. set, je to fakt rozdíl jako prase. Auto si nastavíš podle sebe, je krásně tuhé, přitom ještě docela komfortní a příčné nerovnosti žehlí rozhodně líp, než originál.
Na M2 jsem zvědavý, ale předpokládám podobné chování.
Já jsem právě na tohle dost dřevo a rozdíl v nastavení tlumičů moc nepoznám. Geometrii jo - ta je jasná, ale s tlumičema mi přišlo, že ať si hraju jak chci tak je to víceméně furt to samý. Hodně přemýšlím o B6 vypadají zajímavě, možná je zkusím na Ignácovi kde už dojíždím originály a než kupovat nějaké monroe...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Nastavili jsme to tuším předek 6, zadek 5 a už jsem do toho nehrabal. Dalo se udělat i hodně komfortní nastavení.
Velkou zásluhu na zlepšení, má kombinovaná pružina na předku, díky malé pružině, která zachytí ty malé nerovnosti. Proto je i komfort lepší.
Me by zajimalo jaky je rozdil mezi chovanim torsenu v 135 a lamely v M2, chova se to nejak jinak. Zda je jedno treba plynulejsi, citelnejsi, nebo ja nevim co ...
Nejsem žádný driftking, takže žádný zásadnější rozdíl jsem nepozoroval, obojí se trhá až v nechutných rychlostech, na úplné vypnutí stabilizace jsem pořád měkký. Jezdím tak do 95%, zatím mi to musí stačit
esli možu.... mám v jednom autě šneka (quaife) a ve druhém 60% lamelu (drechsler).... a.... asi "čitelnější" je ta lamela, ale jen o prsa vietnamské závodnice.... a protože šnek by měl mít výrazně delší životnost a měl by vyžadovat výrazně menší/méně častý průběžný servis (nemám ještě ani s jedním najety statisíce km), tak kdybych si měl vybrat jen jeden z nich, tak asi šnek.... (je ale pravda, že to tak jak M.Z. jezdím do 95%, bo nenisu "koule"... ale aspoň chvílema si troufnu DSC off .... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Jenze ty to mas na diametralne odlisnych autech, dlouha tezka 3er vs maly kratky Z4, uz to muze zapricinit nizsi citelnost, vetsi "nervozitu" z4. On ma skoro stejny auta, rozvor stejny, trochu jiny rozchod, podobny vykon to je prave zajimavy.