Eda píše:e36 328i nedotaciva je, celkem rychle po ubrani plynu ale jde do pretacivosti. Na mokru to trva o trochu dyl a v ostrejsich zatackach je to uz docela otravny. Tam je to pak bud pomalu v nedotacivosti anebo pomalu v driftu, ciste to projet moc nejde. Teda aspon me ne
Vidim jen dvě možnosti, buď to mate v bordelu, nebo si nepatuju jak jezdí seriová e36.
d1.8t píše:5tis. € už se mi zdá celkem dost. Ono to tu hodnotu má a v Německu by to dřív nebo později někdo koupil. V ČR to myslím bude problém, navíc kupní cena asi nebudou jediný náklady (dovoz, přihlášení atd.)
dovoz v podstate nic stat nebude, dostanu to na znackach, po vlastni ose dojedu domu a vratim mu je az po vyreseni vsech nutnosti. prihlaseni taky nestoji nic zasadniho. spise to auto bude potrebovat udelat nejaky servis, prece jen to ma nejake ty mouchy.
no uvidim, s jakym pozadavkem prijde. jeste totiz nevim, co tam ma za dif, podle toho budu tlacit.
Ono je to par korun tady, par tamhle a ve finale je to za nesmysl.
d: samo, proto taky patram, kde je ta vhodna hranice, za kterou se to jeste i nejak vyplati.
docela by me to chovani podvozku e36 zajimalo. kdysi davno me Bychl (stopl jsem si ho) svezl na mokru v 318is a auto si v pomalejsich vraceckach vodil bokem.
jestli se nemylim, tak M52B28 v e36 328i je komplet z hliniku, ne? tim padem by na predku nemela byt o tolik vetsi vaha nez v pripade nejakeho R4.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Vodit to bokem samozrejme neni problem ale v rychlejsim najezdu to proste nedotacivy je. Neni to zadny drama a netrva to nijak dlouho ale poznat to jde. Vsak uvidis. Jinak jo, je to hlinik a oproti 318is to bude jen o chlup tezsi, jestli vubec.
Mam seriovou geometrii a podvozek ok, kazdej rok po zime to nechavam kontrolovat a menim vse co je treba a par veci dokonce i kdyz jsou jeste v pohode (silentbloky vepredu treba). Rocni najezd mam 5k takze to staci, jinak samozrejme kdyz se neco ozve driv tak necekam, seriovy dily na podvozek stoji par korun...
Eda píše:e36 328i nedotaciva je, celkem rychle po ubrani plynu ale jde do pretacivosti. Na mokru to trva o trochu dyl a v ostrejsich zatackach je to uz docela otravny. Tam je to pak bud pomalu v nedotacivosti anebo pomalu v driftu, ciste to projet moc nejde. Teda aspon me ne
Takhle to má každý BMW posledních třiceti let. Nejdřív se mu nechce a pak by ustřelilo. Hodně tomu pomáhá uvážlivá práce s plynem v nájezdech a výjezdech, při správném časování, které se dá naučit i u 330d, natož u bleskově reagující 328i s lankem, je to doslova pohádka.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Bond007 píše:nznam moc aut která jsou pretaciva když prezenes nájezdovou rychlost do zatáčky
nektera se pak ale hezky obtaci kolem stromu
redbaron: rekl bych, ze takhle to mela vetsina BMW opravdu mela, ale uz nema. zlom prisel s e9x, ktera je ve vetsine specifikaci nedotaciva, nedotaciva a jeste jednopu nedotaciva. z tech, se kterymi jsem jezdil, paradoxne mela nejakcnejsi podvozek e92 335d Mp.
btw, jsi si jist, ze 328i ma plyn na lanko?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou