Nikdy nejeto v zimě a dešti - tuhle poznámku měl v inzerátu i můj 21 let starý pekáč s 200 000 km na hrbu Je pravda, že i přes velkým sklonům těchhle aut ke korozi na tom mém konkrétním kusu nebylo v podstatě nic
3er e9x "standard" podvozek - po kolik km vám "umřely" tlumiče?
Potah má na tachu aktuálně 79tis km a zdá se mi že umřely (nebo spíš umírají) tlumiče - v zatáčkách na hrbolatém to odskakuje, při brždění na hrbolatém to už taky není ono.... je to možné, že už po 80tis km (převážně po těch našich českých tankodromech) je po nich? (Žeby vliv velkých odpružených rotujících hmot - RFT guma je skoro 2x těžší, že...)
Dát tam zase OEM origoš BMW nebo něco inačího?
NECHCI ale žádnou změnu jízdních vlastností (přitvrzení, snížení apod.)!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.