BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Tak ono to pojede, o tom neni sporu, ale pocitove to nebude zadny zazrak a asi si to budete muset dost "odpracovat"...

330i sedan ma 1555 kg a jede to presvedcive v sirokem spektru otacek tak na prvni tri kvalty, dalsi uz jsou tak dlouhe, ze si adekvatni dynamiku musite odradit, navic ani tak neni takova jaka by mohla byt, pokud sestka ma teoreticke maximum daleko za 300 km/h..

Jinak me prekvapuje Vase nespokojenost s 1,8 TSI. Ten motor pro me sice neni "uber", po 2,0 FSI jsem ho mel vzdy za "unter", prestose mi zdal byt velmi dobry. Snad opet jen nesmyslne dlouhe prevody ho zabijeji, ale zrovna u 4x4 by mely byt kratsi, pokud vim...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17204
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

je to tak, skautík má asi o 15% rychlejší stálý převod než předokolka (při 130 na 6st točí skautík 2980, zatímco předokolka asi 2600 toček)

na skautíka s 1.8TSI jsem se (po X letech v dunihlavu 1.9Tdi PD) strašně těšil.... očekávání ale byla (přesně podle Murphyho) střídána zklamáním.... jede to krásně, pokud tomu "šlapu na krk" - kromě eReSa nemá žádná jiná škodifka šanci...ani čipnutý 2.0Tdi... ale když s tím jezdím na pohodu nebo po městě - čili "jen lechtám plyn" - tak je to jen a pouze přískokama, po přidání plynu si můžu dát kafe, než to zabere, po podřazení a následném "plném knedlíku" to vždy škubne, po nastratování zmrzlého auta (parkuju venku) je to prvních 30sekund nepoužitelné a vydává to zvuky jako dyž plechovka plná hřebíků letí ze schodů....ale není to vada, je to vlastnost... jezdil jsem v A4 1.8TSI předohrab Avant a tam se ten motor choval naprosto stejně pičatě.... :-?

zlepšení na téměř akceptovatelnou kulturu projevu se koná jen když:
a) venkovní teplota není mezi 2 a 8 st C
b) trvale to napájím aditivovanými 100V (verva, V-power)

tožtak, no....

což mě vede k otázce: jak se asi N53 vypořádá s běžnám BA95NA tankovavým v našem JéZeDé?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

To je velmi zajimave. S 1,8 TSI jsem toho najezdil dost a prevazovaly ve mne pozitivni pocity. Jak uz to ale byva, par dni jezdeni a rok uzivani je neco jineho...

N53 se obecne bojim. Nezda se mi, ze by prinasel vyznamnou vyhodu, uspornejsi pri mem stylu jizdy nebyl, navic se mi nelibila ztrata jakesi sestivalcove mekkosti, ktera muze byt umocnena tim co rikate - kvalitou paliva. Do N52 liju prevazne N95 libovolne kvality a nezda se, ze by na to jakkoli reagoval, to same N98.

Inu, jsem zvedav na zkusenosti :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Reese »

Pozdravy všem místním bavorákům. Hlásím se do party se 135i :)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Reese: Vitejte, nekdo s N54 nam tu chybel, budeme mit kompletni radu ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17204
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@pjanda ref zkušenosti: ja taky.... :D

moc a moc si přeju (a doufám), aby se mi v květnu (až si do toho posadím zadek) vrátily v plné síle krásné zážitky zpoza volantu 318i E36 ^:)^
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Reese »

pjanda: Naštěstí ještě s N54. Stačilo ještě chvíli váhat a skončil bych u N55...

Koupil jsem si to auto na základě Vašeho testu :) Nebojte, jsem v zásadě spokojený, ale mám z toho auta pořád trochu rozporuplné pocity. Měl jsem předtím 330Ci E46 a tak skvělé auto po všech stránkách to už není :|
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

pavproch: Ja Vam to preji :) Ale... Ne, zadna ale, preji :)

Reese: Konfrontace s nasledky me spisovatelske cinnosti byva obtizna ;) Cekam, kdy mi jednou rekne, ze se spolehl na muj test, utratil sve zivotni uspory, prisel o zenu, deti, praci a jeho posledni motivaci je me zabit ;) Ale jsem rad ze Vy to nejste.

Ze 135i ale mame podobne pocity - je to dobre, ale uz to neni "ono". V dnesni nabidce BMW ale pro nekoho, kdo chce ridit, urcite jedna z nejlepsich voleb...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4140
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od HondaMan »

pavproch píše:kerb weight 1715kilo
Obrázek
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Co je špatného na N55? Dočetl jsem se, že oproti N54 má jen jedno turbo, ale má navíc valvetronic, tudíž nižší emise atd. Takže asi tuším ... bude zřejmě trochu jalovější.

HM: :D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Odpovědět