BMW Divize
Re: BMW Divize
Tak ono to pojede, o tom neni sporu, ale pocitove to nebude zadny zazrak a asi si to budete muset dost "odpracovat"...
330i sedan ma 1555 kg a jede to presvedcive v sirokem spektru otacek tak na prvni tri kvalty, dalsi uz jsou tak dlouhe, ze si adekvatni dynamiku musite odradit, navic ani tak neni takova jaka by mohla byt, pokud sestka ma teoreticke maximum daleko za 300 km/h..
Jinak me prekvapuje Vase nespokojenost s 1,8 TSI. Ten motor pro me sice neni "uber", po 2,0 FSI jsem ho mel vzdy za "unter", prestose mi zdal byt velmi dobry. Snad opet jen nesmyslne dlouhe prevody ho zabijeji, ale zrovna u 4x4 by mely byt kratsi, pokud vim...
330i sedan ma 1555 kg a jede to presvedcive v sirokem spektru otacek tak na prvni tri kvalty, dalsi uz jsou tak dlouhe, ze si adekvatni dynamiku musite odradit, navic ani tak neni takova jaka by mohla byt, pokud sestka ma teoreticke maximum daleko za 300 km/h..
Jinak me prekvapuje Vase nespokojenost s 1,8 TSI. Ten motor pro me sice neni "uber", po 2,0 FSI jsem ho mel vzdy za "unter", prestose mi zdal byt velmi dobry. Snad opet jen nesmyslne dlouhe prevody ho zabijeji, ale zrovna u 4x4 by mely byt kratsi, pokud vim...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
je to tak, skautík má asi o 15% rychlejší stálý převod než předokolka (při 130 na 6st točí skautík 2980, zatímco předokolka asi 2600 toček)
na skautíka s 1.8TSI jsem se (po X letech v dunihlavu 1.9Tdi PD) strašně těšil.... očekávání ale byla (přesně podle Murphyho) střídána zklamáním.... jede to krásně, pokud tomu "šlapu na krk" - kromě eReSa nemá žádná jiná škodifka šanci...ani čipnutý 2.0Tdi... ale když s tím jezdím na pohodu nebo po městě - čili "jen lechtám plyn" - tak je to jen a pouze přískokama, po přidání plynu si můžu dát kafe, než to zabere, po podřazení a následném "plném knedlíku" to vždy škubne, po nastratování zmrzlého auta (parkuju venku) je to prvních 30sekund nepoužitelné a vydává to zvuky jako dyž plechovka plná hřebíků letí ze schodů....ale není to vada, je to vlastnost... jezdil jsem v A4 1.8TSI předohrab Avant a tam se ten motor choval naprosto stejně pičatě....
zlepšení na téměř akceptovatelnou kulturu projevu se koná jen když:
a) venkovní teplota není mezi 2 a 8 st C
b) trvale to napájím aditivovanými 100V (verva, V-power)
tožtak, no....
což mě vede k otázce: jak se asi N53 vypořádá s běžnám BA95NA tankovavým v našem JéZeDé?
na skautíka s 1.8TSI jsem se (po X letech v dunihlavu 1.9Tdi PD) strašně těšil.... očekávání ale byla (přesně podle Murphyho) střídána zklamáním.... jede to krásně, pokud tomu "šlapu na krk" - kromě eReSa nemá žádná jiná škodifka šanci...ani čipnutý 2.0Tdi... ale když s tím jezdím na pohodu nebo po městě - čili "jen lechtám plyn" - tak je to jen a pouze přískokama, po přidání plynu si můžu dát kafe, než to zabere, po podřazení a následném "plném knedlíku" to vždy škubne, po nastratování zmrzlého auta (parkuju venku) je to prvních 30sekund nepoužitelné a vydává to zvuky jako dyž plechovka plná hřebíků letí ze schodů....ale není to vada, je to vlastnost... jezdil jsem v A4 1.8TSI předohrab Avant a tam se ten motor choval naprosto stejně pičatě....

zlepšení na téměř akceptovatelnou kulturu projevu se koná jen když:
a) venkovní teplota není mezi 2 a 8 st C
b) trvale to napájím aditivovanými 100V (verva, V-power)
tožtak, no....
což mě vede k otázce: jak se asi N53 vypořádá s běžnám BA95NA tankovavým v našem JéZeDé?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To je velmi zajimave. S 1,8 TSI jsem toho najezdil dost a prevazovaly ve mne pozitivni pocity. Jak uz to ale byva, par dni jezdeni a rok uzivani je neco jineho...
N53 se obecne bojim. Nezda se mi, ze by prinasel vyznamnou vyhodu, uspornejsi pri mem stylu jizdy nebyl, navic se mi nelibila ztrata jakesi sestivalcove mekkosti, ktera muze byt umocnena tim co rikate - kvalitou paliva. Do N52 liju prevazne N95 libovolne kvality a nezda se, ze by na to jakkoli reagoval, to same N98.
Inu, jsem zvedav na zkusenosti
N53 se obecne bojim. Nezda se mi, ze by prinasel vyznamnou vyhodu, uspornejsi pri mem stylu jizdy nebyl, navic se mi nelibila ztrata jakesi sestivalcove mekkosti, ktera muze byt umocnena tim co rikate - kvalitou paliva. Do N52 liju prevazne N95 libovolne kvality a nezda se, ze by na to jakkoli reagoval, to same N98.
Inu, jsem zvedav na zkusenosti

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Pozdravy všem místním bavorákům. Hlásím se do party se 135i 

Re: BMW Divize
Reese: Vitejte, nekdo s N54 nam tu chybel, budeme mit kompletni radu 

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
@pjanda ref zkušenosti: ja taky....
moc a moc si přeju (a doufám), aby se mi v květnu (až si do toho posadím zadek) vrátily v plné síle krásné zážitky zpoza volantu 318i E36

moc a moc si přeju (a doufám), aby se mi v květnu (až si do toho posadím zadek) vrátily v plné síle krásné zážitky zpoza volantu 318i E36

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
pjanda: Naštěstí ještě s N54. Stačilo ještě chvíli váhat a skončil bych u N55...
Koupil jsem si to auto na základě Vašeho testu
Nebojte, jsem v zásadě spokojený, ale mám z toho auta pořád trochu rozporuplné pocity. Měl jsem předtím 330Ci E46 a tak skvělé auto po všech stránkách to už není 
Koupil jsem si to auto na základě Vašeho testu


Re: BMW Divize
pavproch: Ja Vam to preji
Ale... Ne, zadna ale, preji 
Reese: Konfrontace s nasledky me spisovatelske cinnosti byva obtizna
Cekam, kdy mi jednou rekne, ze se spolehl na muj test, utratil sve zivotni uspory, prisel o zenu, deti, praci a jeho posledni motivaci je me zabit
Ale jsem rad ze Vy to nejste.
Ze 135i ale mame podobne pocity - je to dobre, ale uz to neni "ono". V dnesni nabidce BMW ale pro nekoho, kdo chce ridit, urcite jedna z nejlepsich voleb...


Reese: Konfrontace s nasledky me spisovatelske cinnosti byva obtizna


Ze 135i ale mame podobne pocity - je to dobre, ale uz to neni "ono". V dnesni nabidce BMW ale pro nekoho, kdo chce ridit, urcite jedna z nejlepsich voleb...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
pavproch píše:kerb weight 1715kilo

Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: BMW Divize
Co je špatného na N55? Dočetl jsem se, že oproti N54 má jen jedno turbo, ale má navíc valvetronic, tudíž nižší emise atd. Takže asi tuším ... bude zřejmě trochu jalovější.
HM:
HM:

V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!