BMW Divize
Re: BMW Divize
Dovolim si dotaz, jen takovy pruzkum 
 Jak moc jste toho s E90 najezdil, nez jste si ji poridil? A kolik s 330i xDrive?
			
			
									
									Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n
Re: BMW Divize
Chcete slyšet pravdu? Asi 50km.... z toho circa 30 v 330xDTA preface a zbytek v 320xdT FL .... 330i se mi  ke zkušební jízdě nepodařilo sehnat...
Jo a pak ještě kdysi (1996-2001) jsem nalítal asi 120kkm v E36 318i sedan.... a s láskou na to vzpomínám...
			
			
									
									Jo a pak ještě kdysi (1996-2001) jsem nalítal asi 120kkm v E36 318i sedan.... a s láskou na to vzpomínám...
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						Re: BMW Divize
Typicke referencni vozy 
 Mam trochu deja-vu, ale to tu radeji nebudu rozvadet 
 Kdybyste chtel mit lepsi (nebo horsi, ale zas oduvodnene 
 ), muzu poskytnout 330i E90 190 kW...
			
			
									
									Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n
Re: BMW Divize
Až budu v květnu tlouct hlavou o zeď, tak si třeba na Vaši nabídku vzpomenu....   
 
Díky za pokec, jdu spát.
			
			
									
									Díky za pokec, jdu spát.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						Re: BMW Divize
BMW na to jde zostra, testuje M3 pickup 





Konecne nasli spravneho zakaznika - staci nalozit par kropacu, kyticky, motycku a sup na zahradku
			
			
									
									




Konecne nasli spravneho zakaznika - staci nalozit par kropacu, kyticky, motycku a sup na zahradku
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n
Re: BMW Divize
PJ: tak tyto hot pick-upy jsou v AUS, NL apod. velmi oblibene, tak proc ne 
jinak proc ti tak vadi napr. 5tka a xda kombinace?
			
			
									
									
						jinak proc ti tak vadi napr. 5tka a xda kombinace?
Re: BMW Divize
Mně se ten pick-up docela líbí. Taková správná "šílenost", ale jako konkurent pro Holden by měl bejt velikostně spíš vyřezanej z pětky, ne?
			
			
									
									TSs
						Re: BMW Divize
Že se tak blbě ptám:pjanda píše:Prikupte rovnou kratsi staly prevod a budete spokojen, jen 20 tisic stoji diferak ze 130i... Jinak se obavam, ze projev tezsiho xi, navic Touringu a k tomu s 200 kW 3,0 bude na hranici unosnosti, nevim proc xi nedostalo kratsi prevod standardne...
1) Nebude mít elektronika xDrivu problém s jiným stálým převodem, než na jaký je kalibrovaná?
2) Co máte proti Touringu? Těch pár (málo) kilo hmotnosti vzadu přece nemůže nijak zvlášť vadit. Nebo je karoserie Touringu méně tuhá? Design ponechme stranou, mně se třeba u E90 touring líbí víc než sedan (narozdíl třeba od E36).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 
						Re: BMW Divize
Beaumont: Nemyslim si, ze by elektronika mela problem s tim, ze bude jiny staly prevod. Ten se stejne tak muze zmenit pouzitim jinych kol. System urcite neni, nemuze byt nastaven na nejake presne hodnoty, ale musi se prizpusobovat aktualni situaci.
Touring obecne nemusim, ale to neni ten duvod. Kdybyste znal situaci 330i E90, ktera ma opravdu dlouhe prevody a diky tomu neni zrovna nejakcnejsi, obavam se, ze kazde kilo navic bude znat. Takze bych se tomu radeji vyhybat, touring par desitek kilogramu pridat, xDrive jeste vice, to uz dohromady muze byt slusna naloz...
			
			
									
									Touring obecne nemusim, ale to neni ten duvod. Kdybyste znal situaci 330i E90, ktera ma opravdu dlouhe prevody a diky tomu neni zrovna nejakcnejsi, obavam se, ze kazde kilo navic bude znat. Takze bych se tomu radeji vyhybat, touring par desitek kilogramu pridat, xDrive jeste vice, to uz dohromady muze byt slusna naloz...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n
Re: BMW Divize
taky mě čeká v budoucnu úprava polotovaru: 325i na 330i, tzn. sání a úprava ŘJ, a nad tím stálým převodem budu asi taky uvažovat...