BMW Divize
Re: BMW Divize
btw, nemáte náhodou někdo graf výkon-krouťák motoru N53B30O0 (200kW) ? Na webu všude nacházím jen křivku pro N52 (190kW). Kuju.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
BMW zkratka naprosto zmenilo priority, coz je dano tim, jake cilove skupine se chce priblizit. Narocneho zakaznika bude samozrejme vice zajimat skutecna spotreba, charakter nebo kultura pojevu a ne papirove emise a mnozstvi CO2 z toho pramenici, zvlast pokud budou dosazeny na ukor vseho drive zmineneho. Ale o takoveho zakaznika uz BMW nebojuje, a tak dela to, co nejlepe vyhovi zakaznikum VW apod. Nelze bojovat o zakaznika VW, ktery u Golfu nabizi nejvetsi benzinovy motor 1,4 TSI, zvrhlosti jako benzinovy sestivalec 
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
dodávám: bohužel....pjanda píše:BMW zkratka naprosto zmenilo priority,...
a ještě dodatek dodatku: vypadá to, že sem (snad) ty staré časy stihnul za minutu dvanáct....
(v květnové výrobní kvótě je totiž jeden kousek 330ixT rezervován .... hádejte pro koho?!?
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
xDrive, Touring a primovstrikovy N52?
No dobra, lepsi nez 1,5 HTTP 
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
N52? žiju v přesvědčení, že bych měl dostat N53....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Pardon, ja tomu rikam primovstrikovy N52, ale spravne je to N53. Ja ho moc rad nemam, je strasne tvrdy, jako kdyz dobry dvoulitr z roku 2002 dostal v roce 2004 Euro 4 - pribylo par koni, ale pruznost je pryc. Ale i tady to urcite spravi kratsi staly prevod 
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
jj, o rozdílných pocitech ze 190 a 200kW jste mi už odpovídal jindy a jinde... na tu "tvrdost" jsem zvědav, snad z toho nebude další zklamání.... loni v létě jsem byl obrovsky natěšen na skautíka se (všemi a všude) vychvalovaným 1.8TSI a o to větší bylo následné zklamání z kultury projevu tohodle přeplňovanýho "motůrku"... nyní se víc bojím než těším, tak snad to už tentokráte vyjde...
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Vazne? Ja toho napisu tolik, ze uz to pak zapominam 
Prikupte rovnou kratsi staly prevod a budete spokojen, jen 20 tisic stoji diferak ze 130i... Jinak se obavam, ze projev tezsiho xi, navic Touringu a k tomu s 200 kW 3,0 bude na hranici unosnosti, nevim proc xi nedostalo kratsi prevod standardne...
Prikupte rovnou kratsi staly prevod a budete spokojen, jen 20 tisic stoji diferak ze 130i... Jinak se obavam, ze projev tezsiho xi, navic Touringu a k tomu s 200 kW 3,0 bude na hranici unosnosti, nevim proc xi nedostalo kratsi prevod standardne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Ufffff, jak na starý kolena už semtam blbě spím, tak fčíl se vážně obávám, že cca nejbližší dva měsíce mám o (zaručeně trvalou) nespavost postaráno.... 
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
To tak byva, bud nemuzete dospat, nebo se toho nechcete ani dockat 
Tragedie bych se snad nebal, jen je treba se smirit s tim, ze E9x je polotovar pro domaci dilnu. Zaklad ma potencial, jen chce trochu doladit
Tragedie bych se snad nebal, jen je treba se smirit s tim, ze E9x je polotovar pro domaci dilnu. Zaklad ma potencial, jen chce trochu doladit
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n