batman,pjanda-Dakujem za odpoved Nemal som moznost nikdy porovnat pred a po FL len z citania ale rozdiel je teda poriadny To zase len dokazuje ze naozaj vsetko dobre co uz bmw vyrobilo skoncilo Skoda Asi by mali zalozit novu radu BMW-FANS a v tej vyrabat auta pre naozajstnych srdciarov znacky a v nej sa vracat ku tradiciam v ktorych boli tak dobri
proc by to delali? oni jsou ted ekologicti a lidový...nebudou podporovat ty zle, neekologicke ridice ktere bavi ridit
no to svezeni s preFL a poFl hned po sobe stoji zato... takovej skok do hajzlu se malokdy vidi
Tak ten zvuk u nové M5 je velmi zvláštní ale to už naznačovaly X6M a X5M, ze kterých tenhle motor vychází. Vůbec se nepodobá V8 v amerikách, AMG nebo starších M5. Takový ten chrchlavý zvuk je přitom asi to nejlepší co kdy motor uměl vyloudit a leze mi přitom mráz po zádech, což žádná R6 ani V6 neumí. Ani se to nepodobá vysokootáčkovým pilám od Ferrari s plochou klikovkou a jiným pořadím zapalování. Tohle je zvukem takový dost utlumený boxer od Subaru z let, kdy měla sání na každé straně boxera ještě rozdílné délky.
pjanda píše:
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Beaumont: Rozhodne, je to uplne to same. Neni vsechno spatne (treba slepilli lepe interier, ktery se pred FL opravdu rozpada pred ocima), ale technicky to postihly ty same zmeny vc. elektrickeho posilovace a dalsiho zmekceni uz tak mekkeho podvozku. E90 po FL v zadnem pripade, kdyz jsem kupoval 330i, tak jsem chtel zasadne pred FL, hlavne kvuli hydraulice.
Batman muze sam potvrdit, ze i "rodinna" 330i pred FL je zazivnejsi auto nez "akcni" 130i po FL...
To ja uz snad ani zvedav nejsem. Nebo si tu snad nekdo mysli, ze BMW nekdy v dohledne dobe udela lepsi auto nez delalo pred par lety? Nebo jednoduseji: nez ta dnesni?