no rozhodně jako čtyřválec nezníDeli píše:Co se ti tam nezdá?
Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
já si A6 nakonfiguroval podle svého za 1,6M
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Alex: nevim, fakt si nějak nevzpomínam 
ExFun: já taky
Doporučená prodejní cena: 1 618 344 (Celková částka za příplatkovou výbavu 461 044
)
ExFun: já taky
Doporučená prodejní cena: 1 618 344 (Celková částka za příplatkovou výbavu 461 044
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
To sem byl ještě skromnější - 1,597m. ovšem u mě byla příplatková výbava za víc než 600t. 
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Co v tych autach pre boha chcete vsetko mat
Vsak kazda vec zbytocne zvysuje hmotnost a pravdepodobnost poruchy, netreba tiez zabudat ze pri nasledno predaji to aj tak nikto neoceni
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Všechno.
Skoro.
Třeba kůži ee. Vždyť víš, že já zrovna o řízení auta nestojím.
Skoro.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
pote, co jsem byl novou A6 vezen asi tak 5 km, mi je naprosto jasne, ze to neni auto pro me. takze ja skladat urcite nebudu. ale nedelam to ani u aut, co by me zajimaly.
co vas k tomu vede hosi? prebytek casu?
co vas k tomu vede hosi? prebytek casu?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
taktak, skládám enem dyž scu/potřebuju
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Vytrženo ze fčerejšího představení "nového" 1.8TSI 
svět se v prdel obrací, staré chrochtavé TDI 66kW má špičku výkonu taky v 3.800 toček....Agregát nově nabízí již několikrát zmíněný maximální výkon 125 kW (170 koní) posazený do pouhých 3 800 ot./min, který pramení z nejvýše 320 Nm točivého momentu dostupného v rozmezí 1 400 a 3 700 ot./min
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.