Pokud mate alespon trochu zkusenosti s rizenim tak musite vedet, ze elektricke a hydraulicke rizeni se splest neda.

Kdyz jsem psal ze melo hydrauliku tak melo hydrauliku, tecka.

Dokonce mi prislo, ze to rizeni bylo i o malinkaty fous lepsi nez u 130ky, ale pokud bych se 130kou nemel najeto tolik co mam tak bych to nepoznal (kazdopadne je mozne ze slo o malickost vazanou na urcity kus, kazde auto je trochu jine i se stejnou technikou). Je klidne mozne, ze ED trojky taky prosly faceliftem nebo mely zmeny...
Ted trosku z jineho soudku - Par dni jezdim v nove jednicce 116i a musim rict ze jsem naprosto sokovan jaka to je sracka. Vzhled je dost veci nazoru takze ten nechme stranou, co se tyce interieru tak jsem byl prekvapeny ze jako ridic (190 cm) mam o dost mensi misto nez ve stare jednicce a poloha za volantem se hleda mnohem hur. Je to resitelne, ale uz to neni tak pohodove jako v minule jednicce. Kvalita materialu neni lepsi nez v minule jednicce. Dost me prekvapilo turbo ktere ma neuveritelnou prodlevu, i v 3000 otacek si pockate na reakci plynu tak 3 sekundy, neuveritelne... i takove STI Subaru ktere je prodlevou povestne je oproti tomuto jako atmosfera. Rizeni je totalni odpad, klasika audi nebo post-fl BMW. Dalsim prekvapenim byl i fakt, ze s prakticky predpisovou spotrebou po meste jsem jezdil za 11-12l, se stejnym stylem bych se u 130ky dostal o 1-2litry niz.
Dva zazitky na konec: 1) Cekam na pritelkyni v noci se zaparkovanym autem tak si chci vypnout svetla, po chvili zkouseni zjistuji, ze SVETLA NENI MOZNE VYPNOUT (se zapnutym motorem)!!! 2) Jedu do prace po meste 70 km/h a najednou se mi rozne kontrolka LIMIT (zelene podbarvena), dole mi sviti cislo 30 km/h a nemohu jet rychleji at slapu na plyn jakkoliv. Nedari se mi zjistit pricinu a poto auto odstavuji a zacnu si par minut hrat s pocitacem (pomoci toho otocneho ovladace na stredovem tunelu), po par minutach totalniho nasrani volam do autorizaku kde mi bylo receno, ze na volantu je tlacitko ktere kdyz clovek (omylem) zmackne, tak dojde k nastaveni limitu maximalni rychlosti. Po vyreseni tohoto problemu prijedu na krizovatku a auto mi chciplo protoze jsem zapomnel zmacknout auto/stop, to uz byl okamzik kdy jsem mel 100 chuti auto poslat nekde ze skaly...