jezdím teď Golfem8 eHYBRID - HW to docela jde. SW je úplně na píču! Neustále se restartující MM systém je fakt peklo, které má vyvrcholení tím, že se to natolik zrestartuje, až to nenaběhne. Je fajn, když pak na pozadí je nastaven výhřev sedadel na max a nejde vypnout/ztlumit - to je pak takové fajné KFC. Ale prej hlasovým ovládáním, abych zkusil
Že nejde přepínat režim HYBRID/EL, je detail. Takže auto ujede těch 30 km na elektro, pak se vytluče baterka a už jenom benzín!
řidičBOB píše:jezdím teď Golfem8 eHYBRID - HW to docela jde. SW je úplně na píču! Neustále se restartující MM systém je fakt peklo, které má vyvrcholení tím, že se to natolik zrestartuje, až to nenaběhne. Je fajn, když pak na pozadí je nastaven výhřev sedadel na max a nejde vypnout/ztlumit - to je pak takové fajné KFC. Ale prej hlasovým ovládáním, abych zkusil
Že nejde přepínat režim HYBRID/EL, je detail. Takže auto ujede těch 30 km na elektro, pak se vytluče baterka a už jenom benzín!
VW má dlouhodbě ty infotainmenty celkem dobře navržené, ale „dílenské zpracování“ je naprostá katastrofa. Přičemž dílenským zpracováním myslím to, jak špatně je to celé naprogramované, tam by měl vyletět nějaký šéf SW vývoje a měli by nasadit osvědčené postupy kvalitního vývoje.
EL_XEL píše:VW má dlouhodbě ty infotainmenty celkem dobře navržené, ale „dílenské zpracování“ je naprostá katastrofa. Přičemž dílenským zpracováním myslím to, jak špatně je to celé naprogramované, tam by měl vyletět nějaký šéf SW vývoje a měli by nasadit osvědčené postupy kvalitního vývoje.
Já tomu nerozumím, co s těmi auty pořád děláte. Když něco potřebuju, zmáčknu čudlík. Když chci změnit hlasitost radia nebo teplotu v autě, otočím knoflík.