pjanda píše:A ja prave myslel, ze kdyz je to SUV (nebo SAV...), tak je ten sport primo v nazvu tridy
SUV - shitty useless vehicle
SAV - scheisse aus Verkehr
Tak neni no
Tak uznej sám - SAV ala X6 může být rychlé, ale sportovní teda ne. Takový nosorožec je taky rychlá kurva, ale rozhodně ho neřadíš do kategorie s gepardem nebo gazelou...
No a X6M je v podstatě nosorožec, kterej vyšňupal pytlík koksu.
samo ze tomu tak je. asi se da shodnout na tom, ze vybrana auta jsou sportovni, tzn. primarni ucel neni u nich kazdodenni jezdeni do prace, ale navozovani emoci, pozitku z jizdy, rychlosti nejen absolutni, ale i realativni. Nicmene to mas jako s tim Golfem. Ten se da udelat komfortni, kompromisni a treba sportovni. Samo vuci lambu to bude vzdy o nicem, ale v ramci modelove rady nabizi urcite zamereni. A tak tomu je i u te X6. Samo na M3 to mit nebude, ale v ramci segmentu to nabizi dynamiku, rychlost, jizdni schopnosti (stale se bavime o segmentu, ne o srovnani s formuli) a jako takove proste funguje.
Proste neni to komfortne zamerene SUV, ale sportovne. A o to tu jde. Nikdo tu nikoho nenuti to kupovat a pokud ma nekdo problem, ze jeho jine BMW je mene sportovni, protoze nejake suv ma na sobe taky eM tak ma holt smulu no.
Řada X je dle mého stejně pro pozéry. To nikdy sportovní nebylo a ani si to M nezaslouží. Ještě k tomu chci říct, že to dopadlo ještě hůř než jsem očekával - tripleturbo, nafta: to je motorsport jak vyšitý - ikdyž pro nějakou zlatokopku to pojede jak z praku a ten turboboost
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
a proc by to nemelo byt sportovni. Dakar ti jezdi i nakladaky a mas za to, ze jsou to malo sportovni auta? Turba v motorsportu jsou desitky a desitky let, patri tam, maji v tom odvekou tradici, nafta to same. Mozna se jen na to zapomina a vytvari se tradice a historie sportovna tak mozna 5 let zpet a idealne tak jeden segment motor sportu. Jenze ono je jich kapku vice
Tak ale jsou různý kategorie. Já nepovažuju za sportovní zapnout motor a dělat to tr tr tr tr jak když jede traktor, to samé v provozu i s tim pískánim turba. A neplynulá reakce na plyn stejně tak. Navíc porovnej maximálku nejrychlejšího sériově vyráběného auta s benzínem - 431km/h aktuálně tušim a nafty.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
ano, ale to nejrychlejsi auto na svete taky stoji 40 megacu a tolik zadny dizl nestoji nepocitame-li nejake tanky, vlaky a lode takz to neni o tom, ze by neslo udelat auto dizlove co pojede 400. Proste jsou kategorie motorsportu, kde jsou dizly naprosto bezne a o turbech ani nemluve. Takze ano X6 M v dizlu neni z pohledu sportovnosti partnerem pro ferrari enzo a tak to mozna krom par nemocnych lidi nikdo nebere. Proste miri do jineho segmentu, ale to neznamena ze v ramci toho segmentu dany model nemuze nabidnout nejvice sportovnich vlastnosti, byt vuci jinym segmentum to bude sracka. Clio Sport taky na Zondu nema krom kufru ale v ramci segmentu malych aut je to sportovni vrchol.