Ptat se me na automatickou prevodovku je celkem bezpredmetne, nikdy bych zadne nedal prednost pred manualem. M-DCT je podle me jasne nejlepsi dvouspojkova prevodovka na trhu, ale k moznostem manualu ma porad daleko. Z dlouhodobeho hlediska nemam s dvouspojkovymi prevodovkami zkusenosti, ale je to dost slozity instrument. Pro me spise dalsi duvod, proc od toho dat ruce pryc.
Cemu se u M3 vyhnout... E92 jako takove?

Kdyz uz bych kupoval M3 E9x, preferoval bych sedan, protoze E92 vznikla o par let pozdeji nez E90 a je to na ni znat. Je to dalsi dimenze "cost-cuttingu" - plastove blatniky, osizenejsi interier... To se da snest, ale co je nesnesitelne je odflaknute reseni bezramovych oken, kolem kterych proste tahne dovnitr. Jet s tim trvale pres nejakych 220-230 km/h je o sluch a pritom je to auto, co bez omezovace saha ke 300 km/h bez vetsich problemu.
Z hlediska specifikace bych se krom automatu vyhnul adaptivnimu podvozku. Je to sice prima vec, ale nema ani jedno adekvatne tvrde nastaveni, je to vsechno mekke. Sel bych rozhodne pred MY 2010, nebot tam uz zacina elektricke posilovane rizeni, ktere je sice v ramci moznosti snesnitelne, ale hydraulika to proste neni. Pokud bazirujete na M-DCT, pak co naopak volit nejnovejsi kousek - postupne to zrychlovali a na zacatku to bylo zcela neunosne, to ani neuradilo brzdeni. Naposledy jsem jezdil MY2011 a tam uz je to nejak snesitelne. Sam si to ale odradite porad lepe

Milovník starých pořádků.
Skanz3n