BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
siol.a
Řidič začátečník
Příspěvky: 168
Registrován: sob 19 úno 15:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od siol.a »

Víc RWD do rally. :-)
Uživatelský avatar
Weeper
Mistr volantu
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18 úno 16:42
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od Weeper »

pjanda píše:Jinak na to mame trochu odlisny pohled, ja se malokdy dostavam pod 200 :) Proto se mi libi treba prevodovky Porsche nebo starsich BMW, ktere maji/mely kratce nasledujici posledni kvalty, takze rychle dosahovaly relativne vysoke Vmax bez ohledu na kopec, vitr apod. Toho u prevodovky s daleko odsazenymi poslednimi stupni dosahnete tezko...
:ymapplause: Pod tohle se podepisuju. Porsche jsou jedny z mála vozů, které se dobou zas tak nezhoršují, co se týče radosti z jízdy.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem ;-)
Uživatelský avatar
metaljohn
Mistr volantu
Příspěvky: 553
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav

Re: BMW Divize

Příspěvek od metaljohn »

mmira píše:jsem si takhle pri sobote potreboval zlepsit naladu, tak jsem sahl po osvedcene kvalite. chtel bych umet alespon polovinu toho, co tento chlapik

Radost pohledět ^:)^
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »



první video černé 1M - vypněte zvuk natáčeno z motorky
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Weeper píše:
pjanda píše:Jinak na to mame trochu odlisny pohled, ja se malokdy dostavam pod 200 :) Proto se mi libi treba prevodovky Porsche nebo starsich BMW, ktere maji/mely kratce nasledujici posledni kvalty, takze rychle dosahovaly relativne vysoke Vmax bez ohledu na kopec, vitr apod. Toho u prevodovky s daleko odsazenymi poslednimi stupni dosahnete tezko...
:ymapplause: Pod tohle se podepisuju. Porsche jsou jedny z mála vozů, které se dobou zas tak nezhoršují, co se týče radosti z jízdy.
Vas optimismus az tak nesdilim :) 997 jako takova je dobra, ale uz facelift prinesl nekolik ustupku (uznavam, ze pro mene narocneho ridice hure postrehnutelnych) co do jizdnich schopnosti, proste se vice priblizila spise beznemu jezdeni. Pro me je to pomerne neprijemne, treba podvozek s PASM ostrou nebo hodne rychlou jizdu (250+) v podstate nezvlada, musite jej prepnout od Sport rezimu. Nemam rad, kdyz se v aute "musi neco zmacknout", aby bylo schopno zvladat svuj vykon. Pred faceliftem je podvozek s PASM bud adekvatni a nebo velmi tvrdy, vhodny v podstate jen na okruh, po nem na Vaclavak a nebo na jakekoli rychle jezdeni. A to je jen jedna z veci, 997 po FL bych si rozhodne nekoupil, zamirila spatnym smerem. Proto se obavam 998 (nebo jak se bude jmenovat) - skorapka zustane, ale co bude pod ni?

Jinak zprevodovani je na 997 presne jake ma byt, to nema spetku chybicky. Spolu s naprosto jedinecnou aerodynamikou je proste uzasne, jak limitem toho auta je jen omezovac otacek a nic jineho :) I do nejvetsiho dalnicniho stoupani ktere znam se to auto opre o omezovac (296 - 304 km/h GPS dle pneu), neznam zadne jine takove s timto vykonem ("jen" 355 PS)

At jsme zpet k tematu, je pozoruhdone sledovat, jak naprosto jinak mohou jet auta vykonove velmi poodbna ve vysokych rychlostech. Takova M3 E46 (343 PS) se uz ani k omezovaci rychlosti (neco pres 250 km/h) zrovna nezene, 911 az do 280 km/h intenzivne zrychluje. A svuj podil na tom maji i prevody, jakkoli klicova je zde aerodynamika.

Ale to uz trochu predbiham udalostem, na jare udelam srovnavaci bazarovy test 911 997 vs. M3 E46 :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

pjanda píše:[(...)Nemam rad, kdyz se v aute "musi neco zmacknout", aby bylo schopno zvladat svuj vykon. (...)
To mně spíš vadí, že v 97% aut není CO takového zmáčknout ;)

Ale jinak díky za další zajímavé postřehy. A jak je na tom Cayman?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Me prekvapil muj batmobil ze i ve stoupani nemel problem i ve 270 zrychlovat, bohuzel mi vice poznani znemoznovala policejni akce a spousta civilistu:)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

to nemáš v základu rakety ? ;) njn opice a banány :D ale Kaddafi by mohl mít za pár dní nějaké přebytečné :D
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Uz to s Mumu resim
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

beaumont píše:
pjanda píše:[(...)Nemam rad, kdyz se v aute "musi neco zmacknout", aby bylo schopno zvladat svuj vykon. (...)
To mně spíš vadí, že v 97% aut není CO takového zmáčknout ;)

Ale jinak díky za další zajímavé postřehy. A jak je na tom Cayman?
To je sice pravda, ale sportak by mel fungovat i bez zmacknuti ;) Maximalne by pak mohl fungovat lepe. To je predFL stav, ale nikoli poFL...

Cayman je vzdy potahovka, ten byl zrozen, aby nenadchnul ;) Ne, vazne, to auto je skvele, vypiplane, prakticky nema chybu, akorat pripomina vice neco jako Golf R32 nez Porsche. Je to rychle, vsechno, ale aspon me nikdy nedokazal nejak zvlast okouzlit, neco mu chybi. Podle me je to tim, ze byl opravdu vyroben tak, aby nekonkuroval 911 a prave jakesi nedotazeni celeho auta k limitu moznosti jeho koncepce je to, co ho cini takovym jakym je. Pro me je to cosi jako 330i ve sportovnim baleni - skvele na normalni jezdeni, ale zadne sportovni auto.

Cayman bych si zkratka koupil leda hlavou, ne srdcem. Svuj vykon zvlada, ale snad prave az s moc velkym nadhledem :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět