d1.8t píše:Vyvěsit kola, vzít pajsr a páčením hledat vůle.
To se zkouselo. Na nic se neprislo. Servisak rikal, ze pokud by silentblok praskly vzadu tak diky tomu, ze se v Z4 sedi vzadu by to slo o to vic citit jak auto plave. Co mu prislo divny byla vule do boku v tech vystupech z diferencialu (nevim jak se to odborne jmenuje ) Mel tam i jiny a ten ji mel mensi.
A souvisí bouchání spíš s nápravama, nebo spiš s pohonem? Projevuje se na nerovnostech nebo se změnou zatížení hnacího řetězce?
Jedno nepravidelný klepání jsem hledal hodně dlouho. Slyšel jsem ho zepředu, všichni ho slyšeli zepředu a nakonec bylo na zadním horním rameni a našel jsem ho až po sundání kola.
S pohonem, dela to se zmenou tlaku na pohon, napr. kdyz pustis spojku, ale zajimave je, ze to dela jak v zatacce tak i v primem smeru. Nicmene dneska jsem daval letnaky a prislo mi, jakoby se to trochu zlepsilo, jel jsem dost dlouho a nic to nedelalo, ale nakonec se to zase ozvalo. Ale prijde mi, ze se to ozyvalo z te strany kde nemam vymenenou pruzinu. A ta pruzina uz je docela ohnila, ale na 99% to tim nebude ... (kola jsem nekolikrat pro jistotu utahoval, aby bylo jiste, ze nejsou na vinne)
Tak to nevim ... Reknu to takhle pocitam s tim, ze musim obcas neco opravit, nicmene tem servisum to trva pokazdy tak strasne dlouho, ze radsi setrim a pokud bude priste generace toyobaru s turbem, vysypu se radsi do novyho auta nez abych s tim musel mit pokazdy nervy proc to tak dlouho servisu trva ...
jen tak mezi nami, Morisak je momentalne schopen reagovat max do 2 tydnu a za ta leta uz u i verim, ze udela presne to, na cem jsme se dohodli. zkus ho.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou