tak se mi vcera konecne podarilo svezt batmobilem rychlostmi vyrazne pres 250. Po x letech se konecne nasel nekdo kdo umel sundat omezovac. Taky jsem pochopil smysl omezovace na 250 od 270 uz je to opravdu celkem svizna jizda a sebemensi vitr nebo nerovnost autem celkem hazou. Kupodivu se i sebemensi zatacka zda celkem prudka kdyz k tomu mate jeste auto na zimnich tak je z toho takova nervozni hyperrychla a zaludna bestie
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Ta naftova Z4 je samozrejme nesmysl, ale kdyz se podivate, o cem jsme si tu psali uvodem, tak jsem mluvil presne o takovem aute - maly lehky naftovy sportacek s ultranizkou spotrebou a peknou dynamikou, bez ohledu na projev a chararkter motoru. Akorat stejne "dobry" napad nemeli u BMW, ale u ACS.
Proste kdyz uz tak uz, proc se babrat s mezikroky. Ostatne ta cena tomu dava korunu , presne tak funguje dnesni pristup k mnohych aut - ekologie za kazdou cenu.
Potencialne prakticka informace pro nekoho, kdo by resil stejny problem jako ja - desive "dlouhy" diferak na 330i E90 s manualem (3,15) je zamenitelny jak s tim ze 130i (3,46), tak s tim z 330i s automatem (3,64). To neni az tak nove, ale ptal jsem se na cenu, ktera je celkem lidova - 26 s dani za 3,46 a 30 s dani za 3,64.
Standardne (3,15) vypadaji prevody priblizne takhle, to jsou skutecne vanoce kazdy den:
69,2
115
164,1
216,1
266,4
335,5
S 3,46 pak cca takto:
63
104,7
149,4
196,7
242,5
305,5
A s 3,64 asi takto:
59,9
99,5
142
187
230,5
290,4
Dnes je to tak, ze skvely motor je v mnoha rezimech dusen vylozene nesmyslnymi prevody, 1 a 2 jeste jedou v celem spektru, 3 +/- take, ale 4 uz se z nizsich otacek moc nechce a o takove 5 a 6 ani nemluve. Pritom 130i je lacna po otackach od volnobehu a rozdil v hmontosti neni az tak dramaticky. S 3,64 diferakem by to pak mohlo i docela jet, podle me je to tak akorat, stejne to ma omezovac na 250 a i kdyby nemelo, vice jak 260 to tezko pojede...
Kazdopadne je to celkem levne resitelne, uvidim, co s tim provedu.
stejne penize, jako nejaky chip a pritom to ma jasny a predem dany vysledek. je jasne, ze tahle lecba by sveho casu vyresila i muj tehdejsi problem s 325i.
dnes si rikam, ze kombinace 325i na potah a M3 v garazi by byla temer idealem. pozde bycha honiti.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
A jeste jedna vecna Kdyby snad nekomu nepostacovaly standardni brzdy na E46, porad je k mani predni set z CSL za 34 bez dane. Skoda, ze tu neni Arnie, ten by je jiste ocenil