


S eRkem by to bylo tam za cca 12-13 a zpět 17-18 a 3x tankování.
Nekecam, s cuprou jsem najezdil 60tkm a s giulii zatim 35tkm, kolik ty?DoubleSix píše:Moje zkušenost 2.0TDi & 1.4TSI (oba 110kW) mluví o něčem úplně jiném
BTW: kolega má 2.0TSi v SIII a ty spotřeby, co tu uvádíš, nedosahuje ani náhodou. Jestli ty nám tady tak trochu nekecáš.
No sak v poriadku, to je rozdiel 2,5l na 100km. S tym sa rata pri normalnom pouziti. A to su 3 eura na 100km, takze treba spravit 100 000km aby sa vratila len ta vyssia cena tdi. +neratame drahsi servis, poistky, pripadne uroky z 3000 eur za tie 3-4 roky ktore by sa dali vyuzit niekde inde. Suma sumarum do tych 150 000km je celkom realna navratnost diesla. Komu sa toto rentuje nech kazdy posudi sam.řidičBOB píše:nekecá... eRko, ať s ním jezdím jakkoliv pomalu, pod 10 nejde. Protáhnout to na D dálnici, je někde kolem těch 17l/100 (160+)
Kolega měl Golf VI 160k TSI - za 5 let měl průměr 8,4. Dnes má 4. rokem 150k TDI s průměrem 5,8. Zatím najeto 220t km. A to nemluvím o tom, že v tom TSI měl touhle dobou již 3. motor
Jj, samozrejme, s cuprou to na nemecky dalnici je vetsi hukot. Ale 15l odpovida spis klidnejsi jizde v stredne silnem provozu, kdyz je dalnice prazdna a da se letet 250+ tak je to urcite pres 20. Nikdy jsem to nijak extra nesledoval, ale dobre si pamatuju ze jsem jednou hledal pumpu uz po 200 kmStepan píše:Musi obcas trosku slapnout na plyn. S 2.0TDI je to po dalnici za 8+ zcela bezne. Benzin nevim, ale nemam duvod neverit.
Honzisss: Ale zase objektivne-S Cuprou to po nemecky dalnici byl hadam daleko vetsi hukot nez s 150k naftou, ne?
Problem je v tom, ze tu lakujes svet trochu moc na ruzovo... 150 neni zadna noha na podlaze a rozdil 3 litry (v pripade nizsi stredni, u suv to bude vic) neni malo.DoubleSix píše:Problém je v tom, že vy tady všichni porovnáváte spotřeby, pokud to valíte po dálnici s cihlou na pedálu.
Drtivá většina lidí jezdí podle předpisů (jako třeba já, na dálnici tempomat na 148). A dost lidí jede ještě pomaleji. A v tuto chvíli tam ten rozdíl ve spotřebě není opravdu nijak velký.
Kolega v práci je s 2.0TSI na stejné spotřebě jako já s 1.4TSI se 4x4. Asi dělám něco špatně.
Ségra má Cupru, ale 280k, a také se spotřebou nemá problém. Tož tak.
Já se s vámi nepřu o tom, že když to s benzínem valím, co to dá, že ta spotřeba je obrovská.
Hondaman: v tom testu byly i větší žrouti, než ten Mercedes se 30l/100. Byly tam i Porsche a to bys mrkal na ty spotřeby