Bond: Hele některé věci samozřejmě nijak levně upravit nepůjdou, ale věci typu nástup brzdného účinku jdou už ted (a některá auta mají ve svých "sportovních" verzích právě jen softwarovou úpravu brzd, mechanika je stejná, což je moc pěkný podfuk - jedná se nejspíš hlavně o koncern). A samozřejmě reakce a chování motoru změníš právě řídící jednotkou. A těch bude pro BMW hodně, různých úpravců jsou tu mraky. Je to takový pokročilejší chip tuning. Pro úplné dokonání by asi šlo zapracovat na výfuku (sportovní kat) a sání.
Ovšem nechci to dávat jako nezvratnou pravdu, sám těmto věcem dvakrát nerozumím, ale takto mi to řekli lidé co se zabývají dovozem a instalací různých ECU na japonská auta a koncern VW. V podstatě platí, že jak to řídí počítač, tak se to dá naprogramovat k obrazu svému. Kdysi o tom byl i úvodník snad v Autocaru nebo někde, že nějaký inženýr BMW měl X6tku softwarově upravenou k obrazu svému, s precizními reakcemi atd. - a to určitě žádnou normu EURO nesplnovalo
charger píše: že nějaký inženýr BMW měl X6tku softwarově upravenou k obrazu svému, s precizními reakcemi atd. - a to určitě žádnou normu EURO nesplnovalo
nemáš kontakt? to scu, hned jak mi skončí záruka....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Charger: ja prave resenim techhle veci stravil dost casu a krom sundani limiteru ze z a upravy 330d u hartgeho jsem se dal nedopracoval, protoze vetsina upravcu naslibuje hory doly ale realita je jina pj by mohl vypravet o zkusenostech u hartge
Myslím že to nebylo báwo, ale zahlédl jsem nedávno inzerát, kde už přímo říkali něco ve smyslu "nemusíte koukat do zrcátek, hrňte to do vedlejšího pruhu, naše auto vám řekne jestli tam něco není". Komentáře netřeba.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Nechcem byt velmi odtemy, ale ked uz sa tu riesi chiptuning a rozne placebo chiptuningy
Zaujimavy je ten tuning elektronickeho plynu, aby si niekto nemyslel ze to rlepsi reakciu na plyn...
ExFun píše: (...) Otázkou je, jestli něco lepšího než McPherson + multilink dnes vůbec máme... A stejnou otázkou je, zda někdy vůbec ještě budeme mít něco lepšího při zachování koncepce 4 kol a rozvodu hnacích sil z centrálního místa - motoru. (...)
Obecně se za nejdokonalejší řešení zavěšení (když nebereš ohled na náklady) považují dvojité lichoběžníky, taky je má většina závodních aut se speciálně konstruovaným podvozkem. Na druhou stranu dobrým naladěním dokážeš zázraky prakticky s jakoukoliv konstrukcí a naopak mizerným laděním dokážeš i dobrý základ zmrvit...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
O změnách na nápravách bavorských trojek nepolemizuju. Jen ses ptal, jestli je něco lepšího než McPherson a já říkám že z hlediska jízdních vlastnosti JE lepší řešení - dvojitý lichoběžník. Nic víc, nic míň.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!