nekecám, až neska sem si fšiml, že je zásadní rozdíl ve tvaru ledvinek e9x preface a postface... preface sou imho nepěkné, zatímco (ty moje) poFL sou samozřejmě ty nejhezčí.....
zpět k "vážným" thematům:
neska qečeru sem to byl zase projet.... skrze ty naše beskydské hory, novy asfalt, bez provozu, sucho, těplučko... tož fajne to bylo...
pár dalších postřehů:
- 1715kilo je fakt znát, aji 272 kobyl sa dost zapotí.... lotus elise z teho nikdy nebude...
- docela mě překvapilo, že když se mi (náhodou... lama...

) povede extra rychlé přeřazení z vytočené trojky nebo 4 na vyšší rychlost, tak otáčky nestihnou spadnout....
- řazení nahoru při dynamickém rozjezdu (jedna->dva) mi furt ešče nějak nejde bez mírné cukatury...

(ale učím sa)
dotaz na baworákisty e9x (z návodu sem to nevyčet): levá páčka pod volantem- po stisknutí BC ukazuje mj. i průměrnou spotřebu (aktuálně 11.9

)... dotaz: je to (tak jako u konzernu) průměr za posledních cca 50km nebo průměr za celý "život" auta?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.