BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

KoPP píše: kdyby si chtěl někdo zkušený udělat výlet koncem příštího týdne do Teplic, tak bych se nehněval.
Chybí fotka motoru, ale odhaduju, že to bude ještě M52B28 soloVANOS. Jednak motor trochu nesportovní bez výkonový špičky, ale to jde řešit sáním s větším průřezem z M50B25, ale hlavně je to te nešťastnej nikasil. I když ty ještě jeden motor máš doma, že jo? :)

Každopádně výlet do Teplic bych asi zvládnul. Ten KAAZ mě zajímá.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Tož krátký report z vyjížďky, no....

Že to jede kuwa dobře, to sem tu už psal. Fčíl podrobněji a budu to srovnávat se skautíkem - oct II. poFL Scout 1.8 TSI - bo jiné srovnání nemám):
MOTOR
- N53 má akusticky hrubší chod od volnoběhu až někam ke dvěma apůl tisícům (ony ty koníky někde řehtat musejí, že)
- celkově je ale akustický projev N53 mnohem vyváženější a ve větších otáčkách je "poslouchatelnější"
- oba motory pěkně táhnou odspodu, 1.8TSI (díky turbu a 150 kilům nižší kerb weight) od volnoběhu někam k 1800 toček možná i líp
- 1.8TSI někde okolo 4.5k dojde dech (křivka výkonu se tu díky turbu láme do vodorovna), zatímco N53 jde furt za plynem dál a dál
- meziplyny při podřazování (ať už "falešné" - s jedním prošlápnutím, nebo i ty "pravé" s dvojitým) mi ešče s N53 nejdou tak jak s 1.8TSI (to je ale - jak už sem tu psal - moje tupost, než si zvyknu na nové auto mi trvá tisíce i desetitisíce kilometrů...)

PODVOZEK
- bramborový podvozek je prostě jiná liga proti skautímu - neponořuje se, nenaklání se, ani při hrubém nájezdu do ostré zatáčky s prudkým bržděním vnější zadní kolo do luftu nedostanu - zatímco u skautíka (na stejných místech za přibližně stejných jízdních podmínek) ano
- brambor je citlivější (o dost) na podélné koleje (možná je to ale gumama: bawor potenza, skautík dunlop sport)
- asi jednou nebo dvakrát se mi zdálo, jako by mi při rychle projížděné zatáčce pod plynem na "roletě" odskakovla prtelka... halt těch 60% Mk dozadu je oproti pouhým 10% u skautíka znát...

CELKOVĚ
- skautík řidiče rozmazluje, brambor ne (tuhé řazení, tuhé pedály, tuhý podvozek, nutná velká síla pro otáčení volantem stojícího auta), ale tak to ma byť. :x


Takže abych to shrnul: jo, asi to pude si an to zvyknout.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1691
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od vasco »

foto...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

není.... :ymblushing: prozatím.... ;)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Aktuálně jsem vyzkoušel e90 a řekl bych, že v máločem jsou brzda s plynem tak dobře uzpůsobeny k heel and toe.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

dyk to píšu, že su lama
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

No. Jen jsem pro ostatní doplnil jak velká. :D
RWD
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

to já nevím ani teoreticky, jak se to dělá, natož abych to zkoušel L-)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

d1.8t píše:Aktuálně jsem vyzkoušel e90 a řekl bych, že v máločem jsou brzda s plynem tak dobře uzpůsobeny k heel and toe.
Ale to nebyla jen tak obycejna E90 ;)

Krom toho, pozor na FL, prace s plynem je o poznani slozitejsi, reakce mene vyzpytatelne, auto je mnohem vice prehodnocuje. Drugster by o tom mohl napsat knihu...

Nicmene rozmisteni pedalu je u BMW stale v poradku.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

d1.8t píše:No. Jen jsem pro ostatní doplnil jak velká. :D
Abych Ti to vratil za pavprocha: s ohledem na to, jak dobre jsou rozmisteny pedaly a jak ochotne motor jde za plynem, Ti to take moc neslo ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět