
Ted vazne,pro 90% ridicu je to prinos,az nad to brutalni podtaceni,ale me to neoslovuje
Ale pozor, uskali DSG je prave i v tom, ze jeji zakladni neduh manualni volba stupnu neodstrani. I v tomto rezimu musi prevodovka spravne predpokladat vas dalsi krok a mit pripraveny ten spravny stupen, jinak je zoufale pomala.beaumont píše:Nicméně souhlasím s názorem, že manuálu se těžko něco vyrovná, už proto že žádný automat nemůže "vidět" profil cesty pár desítek / stovek metrů před sebou a připravit se na další jízdní manévr. Vždycky může zareagovat až na to, že řidič ubere / přibrzdí / přidá. Manuální volba převodů (ať už pádly nebo čímkoliv jiným) může být fajn, ale to si pak zase nemusím pořizovat automat, že.
Vždyť ano - ale i tato "rychlá" auta si kupují většinou lidé, kteří v tom rychle jezdí maximálně na rovině. To, že si někdo koupí Audi RS ještě nutně neznamená, že ho i umí říditpjanda píše:Bob: Samozrejme, v nejakem Golfu TDI s ni ostre nejezdi asi nikdo, ale v Sciroccu R nebo Audi R/S to procento bude zrejme vyssi
Ale hodnotim to zde beztak hlavne ze sveho pohledu...
nejsem si jistý jestli to platí univerzálně donekonečnammira píše:...obecne receno, cim silnejsi auto, tim vyssi aktivni bezpecnost - predjizdeni, unik z krizovek apod....