Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
pjanda: ale tam tiež môžete zabudnúť na manuál...
Re: Mercedes - auto pro masy
AMG jsem s manuálem neviděl.Je to podobné jak u Audi.Do vrcholných motorizací se manuál nedává.
Bez bodů
Re: Mercedes - auto pro masy
Uvedení nového ML 19.11.2001,české ceny zde: http://www.farene.cz/Novinky/Nove-ML.aspx
Bez bodů
Re: Mercedes - auto pro masy
Řídil jsem krátce C 250 CDI sedan se 7st. automatem a zase taková hrůza to nebyla. Motor byl na poměry čtyřválcových dieselů solidně utlumený, celkem jel a těch 7 stupňů rozumě maskovalo úzký rozsah použitelných otáček - proti starému 5st. automatu Mercedesu to byl rozdíl dvou generací, nikoliv jedné. Manuálu bych dal samozřejmě přednost (a benzínu tuplem...), ale i s touhle kombinací bych asi dokázal žít. Nicméně "řežba" za 8 litrů jepjanda píše:Libora Hlisinkovskeho neznam a doufam, ze nikdy nepoznam, nebot je evidentne absolutne mimo. Ze je tento diesel 2,2 ve svych vykonnych verzich nesnesitelny az tak, ze bych ho oznacil za naprosto nejhorsi motor pro Cecko, o tom je jeste mozne diskutovat, ale rezba na okreskach za 8... S tim autem neni zadny problem jezdit za vice nez dvojnasobek, jen to musi byt skutecna rezba. A manual je pro to auto spis jedina spasa - pokud ho chcete ridit (i to muze kazdy videt jinak).

V podstatě bych to C 250 CDI kladl na stejnou úroveň s BMW 320d, které jsem ovšem řídil jen jako manuál.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: Mercedes - auto pro masy
beaumont: Diesely s automatem skoro vzdy pusobi o neco lepe, i zvukove. Nevim proc, ale je to tak. C 250 CDI s manualem je pro me dost tezko predstavitelne jako rozumna volba...
Ale jinak k Mercedesu aktualne chovam sympatie. Dowsnizingu se sice nebrani, ale toto se mi zda byt konecne resenim, ktere nezabije motor a pritom vyjde vstric normam:
http://www.autoforum.cz/technika/motor- ... -a-snimky/
Proc se jen ve vetsi mire o neco jineho nesnazi take dalsi. Doufam, ze Mercedes dokaze toto reseni radne zpropagovat a ukazat konkurenci, ze s preplnovanou V/R6 se v takovem aute poradne atmosfere konkurovat neda. To by mohlo byt svetlo na konci tunelu...
Ale jinak k Mercedesu aktualne chovam sympatie. Dowsnizingu se sice nebrani, ale toto se mi zda byt konecne resenim, ktere nezabije motor a pritom vyjde vstric normam:
http://www.autoforum.cz/technika/motor- ... -a-snimky/
Proc se jen ve vetsi mire o neco jineho nesnazi take dalsi. Doufam, ze Mercedes dokaze toto reseni radne zpropagovat a ukazat konkurenci, ze s preplnovanou V/R6 se v takovem aute poradne atmosfere konkurovat neda. To by mohlo byt svetlo na konci tunelu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Mercedes - auto pro masy
Když jsme u toho, na cestě zpátky do ČR jsem se s Arnoldem bavil o 350, resp. jejím osudu
A. tvrdil, že to má nějakou zázračně nízkou spotřebu a tim pádem, že s ní něco po vzoru BMW (R6->R4T) neni v plánu, je to tak, nebo mi něco uniklo? 


"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: Mercedes - auto pro masy
Je to tak, ale myslim, ze je to tim, ze Mercedes zkratka mensi preplnovane motory v tuto chvili nema, proste se na jejich vyvoj vybodnul. Je pak otazka, jestli dnesni reseni (odpojovani valcu, buhvijak dosazena spotreba 3,5 V6 apod.) jsou z nouze ctnost, nebo je to jejich chytry pristup.
Osobne si myslim to prvni, ale rad se budu mylit. Kazdopadne MB dnes nema nic mensiho, co by mohlo nahradit tristakonovy 3,5 V6, nema nic mensiho, co by mohlo nahradit atmosfericky 5,5 V8. A tak se snazi snizit normovane emise CO2 jak muze, aby byl konkurenceshopny. Treba to takto pujde a zustano u toho, sam ale predpokladam, ze je jen otazka casu, nez prijde nejaky 2,5 R4 turbo a neco kolem 3,0 nebo 3,5 V6 turbo, ktery tyto dva motory nahradi.
Ad zazracna spotreba C350 - viz tabulka http://www.autoforum.cz/predstaveni/mer ... oficialne/ 6,8 - 7,0 je vtipne cislo
Osobne si myslim to prvni, ale rad se budu mylit. Kazdopadne MB dnes nema nic mensiho, co by mohlo nahradit tristakonovy 3,5 V6, nema nic mensiho, co by mohlo nahradit atmosfericky 5,5 V8. A tak se snazi snizit normovane emise CO2 jak muze, aby byl konkurenceshopny. Treba to takto pujde a zustano u toho, sam ale predpokladam, ze je jen otazka casu, nez prijde nejaky 2,5 R4 turbo a neco kolem 3,0 nebo 3,5 V6 turbo, ktery tyto dva motory nahradi.
Ad zazracna spotreba C350 - viz tabulka http://www.autoforum.cz/predstaveni/mer ... oficialne/ 6,8 - 7,0 je vtipne cislo

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Mercedes - auto pro masy
Tak pětistovky budou postupně dostávat tu 4.7 turbo, ne?
jinak 6.8 je vážně prima spotřeba, to se jim musí nechat 


"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: Mercedes - auto pro masy
Deli: Nahrada 6,2 V8 existuje (5,5 biturbo), nahrada standardni 5,5 V8 take (4,6 biturbo), ale misto toho co dostavaly atmosfericke 55 AMG nemaji nic (leda by vyhrabli 3,2 kompresor
) a to same plati v pripade 3,5 V6.
Ten 4,6 se do AMG tezko kdy dostane, AMG mely vzdy vlastni motory. A ta atmosfericka 55 se mi zda byt jako dobry napad
Ostatne i jeji spotreba 8,4 l/100 km je zabavna 

Ten 4,6 se do AMG tezko kdy dostane, AMG mely vzdy vlastni motory. A ta atmosfericka 55 se mi zda byt jako dobry napad


Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Mercedes - auto pro masy
A abych nezapomnel, konecne poradne fotky a dalsi specifikace C63 AMG Coupe Black Series:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/mer ... rychlejsi/
Az na ty hranate gay vyfuky to zezadu vypada pekne:

Zvetseni rozchodu o 7,5 cm je drsne
http://www.autoforum.cz/predstaveni/mer ... rychlejsi/
Az na ty hranate gay vyfuky to zezadu vypada pekne:

Zvetseni rozchodu o 7,5 cm je drsne

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n