hmm, pak by mela ale existovat auta, ktera by cloveka nezacala necim stvat za prvni zatackou. u aut pro radost totiz lze leccos odpustit, u dopravnich prostredku ne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Vy povazujete testy AMS za verohodne? Ja tedy ne, alespon ne u tohoto druhu aut, nedokazou na ne pohlednout ocima potencialniho zakaznika. Aniz bych to cetl, vitezsim RS3 jsem si byl jist, to je presne auto podle gusta AMS.
pjanda píše:Vy povazujete testy AMS za verohodne? Ja tedy ne, alespon ne u tohoto druhu aut, nedokazou na ne pohlednout ocima potencialniho zakaznika. Aniz bych to cetl, vitezsim RS3 jsem si byl jist, to je presne auto podle gusta AMS.
Nevim, nemecky neumim ani slovo na AMS jsem narazil poprve v zivote. Translator mi z toho udelal divnou smesku slov takze jsem toho moc nepochopil. Btw. je nejakej medium, ktere uznavate?
pJanda: Že bych bral zvlášť vážně jejich pořádí, to snad ani ne. Ale ten test si s chutí přečtu a vyberu si, co mě zajímá. Podle mého jsou němečtí redaktoři AMS a Sport Auto celkem schopní popsat, jak se to které auto chová + celkem konzistentně měří a uveřejňují časy na okruzích.
To že pořadí pak určují podle původu auta (1. Německo, pak dlouho nic a pak ostatní), podle výrobce (VW je automaticky lepší než Ford nebo Opel...) a podle počtu držáků nápojů, to už mě netrápí, já už si z toho testu vyberu, co potřebuju.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
beaumont: Tomu sice rozumim, ale pokud je nekdo zjevne tendnencni v jedne veci, jak mam poznat, ze neni tendencni ve veci jine? Ze zkresleny je jen zaver a nikoli popis? Verohodnost je jen jedna, s tou neni mozne si pohravat.