nezapomen zminit to, ze ve tve tabulce bylo skore vyrovnane jen proto, ze jsi Audi ubral 4 body za motor vuci BMW v otazce spolehlivosti, protoze jsi nasel na netu diskusi, kdy jednomu majiteli audi odesel motor po 110tkm:pavproch píše:potvrzuju, ta profilace "přímé" konkurence "olympiády" a "modobílé vrtule" je naprosto jasná - než jsem se (srdcem, protože rozumovým porovnáním množství parametrů to byla plichta) rozhodl pro báwo, stály vedle sebe na startovní čáře A4 3.2FSI Avant Quattro 6MT a 330ixT 6MT.... a když jsem je dorovnal na naprosto stejnou výbavu, rozdíl katalogových cen byl při pořizovačce 1 a čtvrt mega asi 10tisíc.... když dovozce bmw (oficiálně a veřejně) vyhlásit akci podpory prodeje 3er "Msport paket" zdarma, stačilo se jen zmínit prodejci Audi a už jsem měl S-line paket zdarma (pravda ne jako ofiko/veřejnou akci dovozce) taky.... čili ano, je to tak (a dá se toho využít při jednáních o ceně...)
objektivne pro audi:
- ve stejne tride vice mista v kabine vpredu i vzadu
- vice mista v kufru
- uspornejsi motory ve srovantelne tride
- lepsi pohon 4x4
- lepsi automaty