Mne cela ta ctyrka prijde divna, Takova vysoka, hodne plechu, nic moc. Ale beru to tak, ze 4er neni extra duleztiy model co by vytvarel velke trzby tak na ni zkousi designovy prvky a kdyz se to neuchyti, nebude to zadna extra skoda.
Imho po FL to bude vypadat ok, viz predchozi 1er, pred FL prisernost a pak OK auto, nebo stara X3, to byla taky hruza ...
Jo, zajímavost - sem po výměně woleje resetoval in(g)terval (pomocí BC, bez diag) a ..... logicky by tam mělo naskočit buď 30tis km nebo 15tis km.... Ale prd, velebnosti, naskočilo 24tis.... nechápu.
EDIT: Ale jemito jedno, další výměna CFS stejně bude za 15tis km
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Ref kopnuté kolo a rozseklá přední guma o šutr mou nepozorností:
pavproch píše:Netuším (ani esli to mám kryté pojistkou), nemám na to povahu něco takového (moje vlastní nepozornost) pochtívat po Allianzu.
Taxem se neska cvičně (pro případ, že něco podobného spáchám v budoucnu zas) optal naší pojišťovačky..... a prd, velebnosti, v pojistce mám výluku na gumy a oprava yebnutého ráfku by musela stát víc než spoluúčast (mám 5tis) - stála 12set. Takže i příště až trefím šutr, tak to zas bude "za svoje".
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Dobrý večer vespolek..
Po posledním přehráním softu v F90 mi nejde vypnout vůně. Mám tam dvě. Buď může jedna jet na trojku, nebo obě na dvojku nebo jedničku. Pokud vypnu jednu, zapne se ta druhá (ale vždy na trojku), pokud snížím na dvojku nebo jedničku zapne se i ta druhá a tak pořád dokola.
Neřešil někdo něco podobného, případně co s tím? Volal jsem do servisu, slíbili se ozvat a už se neozývají
Tak už jen zbývá zjistit, na co všechno dalšího máte ve smlouvě s alyjancem "výluku", abyste se pak při nedejbože větší škodě nedivil, že po xy letech nemalých plateb nejen za havarijko na vás pojišťovácké kancelářské krysy udělají dlouhý nos. §
Edit. Bývá ta zmiňovaná "výluka" na pneu běžnou praxí při uzavírání havarijka, resp. brání se pojišťováci hradit případné škody na pneu z nějakých rozumných důvodů?