PP: Jestli ti to pochoduje po cestě, tak se podívat na všechny podvozkové silentbloky a ty, co nebudou perfektní, vyměnit. Při výměně se zamyslet nad tím, jestli dát nové sériové, nové z M3, nebo nějaký polyuretan (Powerflex apod.); záměrně píšu zamyslet, protože pro různá místa se hodí různá řešení. Kam se dá vrazit M3 siláč, tam ho použít, u náhrady za polyuretan už je potřeba přemýšlet, jestli tím zbytečně hodně neutrpí komfort při minimálním přínosu pro jízdní vlastnosti.
Zvlášť velkou pozornost pak věnuj silentblokům mezi kastlí a zadní nápravnicí (rear subframe); sériové silentbloky jsou měkké a řeší se to buď výměnou za M3 silentbloky, nebo se ty sériové (jsou-li v dobrém stavu) vyztuží vsunutím takových plastových "inserts" (na tvoji bramboru jsem v rychlosti vygooglil třeba tohle vlákno, určitě najdeš lepší:
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1182372; vypadá to takto, vygoogli si ty správné pro tvůj vůz:
https://www.fcpeuro.com/products/bmw-su ... ame-kdt918).
A jak píše mmira, upustit tlak. Na komfort daily autě (ne BMW) jezdím 2,2 až 2,3, na 130i na semislicku max 2,0.