pjanda píše:petris: Z prosteho duvodu - 911 nema diky sve koncepci absolutne zadny problem s trakci. U zadneho jineho auta s pohonem zadnich kol si s plynem nemuzete dovolit to co v 911, chce to trochu jinou stopu, ale tady muzete na plny uz pred apexem. Treba drugstera jsem s ni vezl, muze o praxi trochu povypravet
Poridit si zrovna do takoveho auta 4x4 je tedy podle me nesmysl, prida to strasne malo. Treba na snehu to samozrejme pomuze, ale kolk 911 nakonec realne vidite na silnicich v zime? Proto to povazuji za hloupost, vice to ubere nez prida, vetsine majitelu. U BMW to chapu, trakce je za horsi adheze bidna, ale u 911...
No, muzu se o to pokusit.
Neskutecna trakce,brzdy,rychlost v danem useku. Pritom si pohodlne sedite v super sedackach, ani v nich nelitate a nemusite se niceho drzet. Tu rychlost si uvedomujete o to vic, ze zrovna pred chvili jste stejny usek jeli autem, ktere obecne taky nepatri k nejpomalejsim

(130i) a pritom vam to prijde az neuveritelne. A vykon a zrychleni vas nijak neohromi.Proste to zrychluje. Ale znova opakuji, ma to neskutecnou trakci.
Ono taky asi zalezi, kdo to ridi, ze?
