TT RS je pro me jedno z mala alespon jakz takz pouzitelnych sportovnich Audi, po odchodu RS4 B7 snad i jedine (vedle ponekud predrazene R8). RS Plus by mohlo byt jeste zajimavejsi
zadne auto nemuze pavlovi splnit to co by potreboval. Ultimativini supersportovni komfortni auto pro kazdy den i okruh a rallye, s nizkou vahou, velkou bezpecnosti, manualem, komfortni vybavou apod.
goes píše:I kdyz mam obavu, ze jediny Audinar tu budu ja, tak to musim zalozit, jelikoz neni moc znacek a vozu, ktere by mely takovy naskok vuci jakekoli jine konkurenci a to z jakehokoli pohledu.
Největší náskok má A3 1.9 TDI. Dokonce i Kiu Cerato předehnala!
ad Audi - u Audi by mě hlavně nejvíc těšilo, kdyby opustili jimi zavedenou módu efektních LEDek pro denní svícení (a teď již všude možně). Ono by z mého pohledu bylo úplně nejlepší, kdyby s tou blbostí vůbec nikdy nepřišli... :/ Když BMW přišlo s AngelEyes, tak to bylo geniální a efektní řešení. Kolotočářské řešení Audi je škaredé, rušivé a nefunkční - jak se musí ztlumit, aby byl vidět blinkr...brrr
Jen je tu pořádně haňte, ale mě se líbí a hlavně parádně vyhání zapomětlivce v levém.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem