Stránka 120 z 123

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: pon 08 dub 17:40
od Vrooom
To jsou minuty takže skoro 2° :-) ano jen lca protože jsem nechtěl řešit podložky + jsem chtěl větší castor, což mohlo pomoct citu.

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: pon 08 dub 19:24
od Eda
ajoo, ja mam na protokolu cisla az do 100 za stupnem, videl sem to tehdy poprvni ale pak sem si zvykl a zapomel ze to vlastne neni normalni. Ani vlastne netusim proc to tak delaji, se musim zeptat priste (sem kvuli tomu dokonce nasel ten papir at nekecam, mam tam i vysku nastaveni jednotlivejch kol a vyvazeni rohu - cross)

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: úte 09 dub 07:45
od Předseda
Takže mít přední kola do A je jakože fajn a lépe to zatáčí? Ale zase se budou sjíždět vnitřky ne? A v zatáčce, když se auto zapře o jedno kolo tak by to druhé se mělo ještě více opřít o vnitřní hranu a tím se ještě více sjiždět, ne? A přesto všechno je to stále fajn? :-?

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: úte 09 dub 08:02
od Duke_Luke
Předseda píše: úte 09 dub 07:45 Takže mít přední kola do A je jakože fajn a lépe to zatáčí? Ale zase se budou sjíždět vnitřky ne? A v zatáčce, když se auto zapře o jedno kolo tak by to druhé se mělo ještě více opřít o vnitřní hranu a tím se ještě více sjiždět, ne? A přesto všechno je to stále fajn? :-?
Ano, pri zavodeni je to fajn mat do A , ale pri beznom dennom jazdeni sa to presne viac zjazdi na vnutornej hrane, plus viac to skace mimo vyjazdenych kolaji. V zatacke to prave nie je tak, ako popisujes. Tam kinematika napravy aspon u sportovejsich aut ako BMW ti pri natoceni volantu natoci bokom pod uhlom aj cele koleso a s odstredivymi silami si sadne prave na celu plochu a nie,ze este viac ide len po hrane. Lepsie to neviem popisat :D

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: úte 09 dub 08:44
od Spectral
Negativní odklon (kola do A), respektive větší odklon než sériové nastavení, udělá s autem naprosto úžasnou proměnu. Jedna z must have úprav pro dynamickou jízdu (myslím tím v zatáčkách, ne drag race). Nicméně hodně to závisí na jízdním stylu. Kdo jezdí zatáčky hodně zostra, má při sériové geometrii vždycky dohola sjeté vnější okraje pneumatik, zatímco zbytek pneu má vysoký dezén. Mám to na všech autech, kde nemám zvětšený odklon. Pneuservisáci se vždycky podivují, jestli nemám špatnou geometrii, a já jim říkám, že mám, protože je přesně podle výrobce :) a že na tomto autě bohužel nemám možnost nastavit větší odklon. Čili mně naopak s větším negativním odklonem pneu vydrží déle, protože tak rychle nesjedu vnějšky, opotřebení je rovnoměrnější (resp. pořád nejvíc trpí okraje, ale tentokrát alespoň oba, vnější i vnitřní, a ten vnější nemizí tak rychle). Změna v ochotě zatáčet a potlačení nedotáčivosti je ale pořád největší benefit.

Negativa: Auto je výrazně neklidnější na podélných nerovnostech, v kolejích tahá jako prase. Při nedynamické jízdě (když se neprojevuje výše popsaná výhoda při ostře projížděných zatáčkách) samozřejmě více trpí ty vnitřní kraje pneu a při extrémnějším nastavení odklonu už se snižuje adheze v přímém směru (např. je o trochu delší brzdná dráha).

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: úte 09 dub 11:35
od Vrooom
Je to tak, jde to vic citit v kolejich.
Ja asi zkusim DIY natoceni volantu. Tady to vypada easy :-)


Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: stř 10 dub 08:30
od Předseda
tak to asi není nastavení pro mě :)

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: čtv 11 dub 19:46
od Vrooom
Operace se povedla a volant je rovně. Ale jestli jsem nerozhodil geo, to nevím, uvidím zda nějak divně ojedu gumy 😀
Ještě jsem si pohrál se závlačkou ke klapce výfuku. Už vůbec nedrnčí :-)

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: čtv 11 dub 20:19
od M.Z.
Neboj, za chvíli zase začne :D

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Napsal: pát 12 dub 12:10
od Vrooom
Uvidime :-). Upadlo mi to jen jednou v Myte, pak jsem to tam nasadil, ale ne uplne spravne a ted mi to prijde ze to tam sedi lepe, tak by to drncet nemuselo.