Nevím, jak ostatní, ale bmw může stočit tachometr až o 250 km do určité doby od prvního spuštění vozu, tj. aby při převzetí zákazníkem to mělo najeto 0 km.
Všechna BMW jdou v továrně na měření výkonu a Probefahrt, takže redline 100% probíhá. Ale do návodu stejně píší, že se auto má zajet a u ///M jet po 2tkm do servisu.
Rozšířené testování u škodovky může znamenat třeba to, že určitý počet aut jedou projet po cestách kolem Kvasin. Občas takhle potkám čerstvě vyrobený auta.
Arnie J píše:Koupil jsem teď nedávno rodinné vozidlo a našel jsem v servisce papír s tímto textem:
Vážený zákazníku,
s tímto vozem Škoda byla provedena rozšířená zkouška k ověření stanovené úrovně kvality a funkčních vlastností vozu před expedicí k prodejci s cílem vytvoření maximálních podmínek pro vaši spokojenost s naším výrobkem.
S pozdravem
Ing. Jaroslav Vlk
Řízení kvality výroby vozů Kvasiny
Stav km po ukončení zkoušky: 39
Co si mám představit pod pojmem rozšířená zkouška, to netuším, ale v autě jsem v různých spárách našel kousky trávy, i když snaha vyčistit to tam evidentně byla Při převzetí u dealera mělo auto 42 km najeto.
No, takže jsem se se záběhem opravdu moc nesral, beztak už to nemělo cenu.
Kazdy vyrobce dela namatkove zkousky u vozu z produkce. Na zacatku roku se naplanuje pocet kusu daneho typu, ty se pak vezmou z parkoviste a jdou se na nich udelat zkousky. Jednou z nich, u ktere se u Skodovky, a asi i jinde, najede nejvice km, je hlukovy test. Ten se dela na polygonu u Husi Lhoty. Z fabriky je to tam tak 15 km, zbytek se najezdi po draze. S auty je pritom zachazeno hoodne slusne a je bran ohled na pocet najetych km.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
nz, osobne jsem par takovych zkousek byl a take znam par lidi z kontroly kvality a fakt to nejsou strelci. to hosi, co vozi auta z linky na parkoviste, to je jina kasta. no a o frajerech, kteri nakladaji auta na nakladaky, o tech ani nemluve.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Snow: já si ještě pamatuji, když ve VW v BA neměla auta servisní mód a jak hoši dělali na halách bordel s těma V10 TDI, když je převáželi z výrobní haly na optimalizaci