
Ja to mohu zacit sumirovat:
- trvale se rozpada interier, vsude. Nejvice praskala palubni deska, nakonec v kazde zatacce vydavala zvuky jak ponorka na dne Marianskeho prikopu. Nakonec v servisu rozebrano a odhlcneno za pomoci nejakeho filcu pro X6. Zbytek auta jsem s vetsimi ci mensimi uspechy vyresil ja hadry, dekou...
- zacalo teci do levych dveri a to tak blbe, ze to pak teklo pod koberec v interieru. Po desti jsem mel v aute bez priplatku bazen. Nakonec vyreseno vymenou nejakych vnitrnosti dveri, pry se to obcas stava...
- velmi brzy se zacal rozpadat podvozek. Tycky rizeni, silentbloky apod. vydrzi cca polovinu toho co na E46 (a ani tam moc nevydrzely), podvozek je pritom mekky a auto nikdy nejelo na RFT.
- Rozpadlo se jedno z prednich svetel, zevnitr. Nejdrive prestala fungovat regulace vysky, pak se to zacalo cele trast, pak jsem to odvezl do servisu jak krabici rozbitych vanocnich ozdob.
Kapitolou samou o sobe je co neco vydrzi. Odpovedi je vsechno nic, plasty, kuze, .., vsechno je osizene a rozpada se. I ten vodovy lak je pekna sracka.
A takove tresinky na zaver svedcici o podivnosti toho auta:
- nabourala mi do toho srnka z boku. To neni normalni. Ja to ubrzdil, ale ona ne a naprala to do me hlavou.
- uhnizdil se mi v tom v motoru nejaky ptak, nebo kocka, nevim. A to to auto stalo jen par dni pred barakem - i zvire od pohledu poznalo, ze neni na jezdeni! Bohuzel jsem na to prisel az kdyz zacal/a par kilometru od domu horet. Clovek by neveril, kolik jde z takoveho zvirete koure, myslel jsem, ze hori cele auto. No ale pak prohorel/a a jelo se dal. Z torza jsem zivocisny druh neidentifikoval ani s mobilni wikipedii po ruce.