retron píše:jestli jste nekdy videli vyjizdet auta primo z fabriky, tak byste nejake zajizdeni vubec neresili...
probiha to asi nasledovne, zenska (obvykle) vyjeze z montazni haly na testovaci polygon, ihned 1 plnej, 2 plnej, pak zatacky leva prava a nekdy i retardery, japonci mivaji i vodni sprchu, pote se auto zhasne, odstavi na parkovisti a ceka se na logistiku.
a potom to nadseny novy majitel "zajizdi" 5tis km

pravda je, ze to pak chce menit jizdni rezimy a casto radit, nedavat prvnich 1500 km maximalku a hlavne to nepodtacet ikdyz k tomu moderni ekosipky svadeji.
+1 - byl jsem nekolikrat svezen autem na test okruhu vystupni kontroly v automobilce (tim prochazi kazdy vyrobeny ks) a postup je zhruba nasledujici:
- auto sjede z pasu a projede sprchou aby se zjistilo jestli do nej netece, pripadne se upravi nastaveni pantu a dorazu
- natoci se to, sedne to nej technik a postupne vyzkousi vsechny cudliky a fce interieru
- vyjede je na polygon, zkusi se rucka, spojka a brzdy v stoupani, pak nasleduje brutalni dlazdena silnice pri cca 50kmh
- no a pak plnej na 100kmh + plny brzdy do zastaveni
- zase plnej, klopenka pod plnym, rovinka pod plny kde se to rozjede blizko maximalce, brzdy, zatacka
- parkoviste a hned chcipnout
- cely to trva cca 5 minut kdyz se nic nenajde a neladi
Od mistnich jsem slysel ze po tomhle jsou v motoru spony jak vlasy deda vseveda...