Reálně se najde milion rychlejších aut, ale zase je nutno říci, že zábavanějších už moc ne (pokud vezmeme třeba fiestu ST tak ta tomu nesahá ani po kotník). čím klikatější cesta, tím více budete mít mini rád, čím víc rovinek cestou tím více se budete těšit až sednete do něčeho jiného.
Píská to od 100kmh nahorů (absolutně všechny), zrychlení je díky hmotnosti v první čtvrtině bigbenu zajímavé, dále nastupuje odpor vzduchu, profil cihla a hlavně chybějící koně. A naladění je supr, není problém urvat předek, urvat zadek, urvat to celé, jezdit citlivě čistou stopu... jen to celé trochu kazí (nejspíš) titěrný rozvor, který obzvláště přetačivé smyky dělá hodně akční a vyžaduje to rychlou a dosti přesnou korekci, jinak se to buď roztočí nebo kymácí jak kisla cestou z hospody domu (půl hodiny). Co je velké pozitivum, tak jsou provozní náklady, prasení, neprasení, brzdy, gumy, spojku nic to nežere, všechno si pomaličku ubývá, všecko stojí pár peněz.
S-ko jsem dlouho zvažoval, ale nakonec jsem jej vypustil, protože učinnost toho motoru je prachbídná a cenovka dost mimo, předchozí majitel určitě sprinter a ..., Kde bych nejspíš přivřel oči by bylo JCW (ale žel bohu nejel jsem s tím).
jinak by mě zajímalo, který magor rozhodl do toho narvat 1.6 85kW takový motor z S2000 nebo i blbý bramborácký dvoulitr 110kW by tomu slušel a druhý zmiňovaný i více než 1.6 kompressor.
Jo a jestli si někdo myslí, že lehké auto, malý motor rovná se nízká spotřeba, tak ať si mini nekupuje. imrvere (a to že je tam dost jízd stylu šup po městě v klidečku, šup do vedlejší vesnice v poklidu) je tam deci za každý ujetý kilometr.
Mimochodem kolem spousty pseudosportovních krabic se v tom da jezdit v kruzích
