Pri najazde 20tisic by som ostal pri benzine, charakter uplne na inej urovni a taktiez potencialne mensia kasicka na peniaze.
V pripade motorizacie by som pod 3.0 nesiel...v pripade E60 je to zlate minimum (tam uz su fajne V8) a v E90 bola 325i zmrvena hlavne dlhymi prevodmi a 320i je R4, takze ostava len 3.0l (iked 320si je hlavne ako zberatelsky kusok lakava)..a to este vynecham tvrdenie ze koni nikdy nie je dost, hlavne pri kupe druhej najsilnejsej verzii, kedy to cloveka neprestane nahlodavat
Snowman000 píše:Pri najazde 20tisic by som ostal pri benzine, charakter uplne na inej urovni a taktiez potencialne mensia kasicka na peniaze.
V pripade motorizacie by som pod 3.0 nesiel...v pripade E60 je to zlate minimum (tam uz su fajne V8) a v E90 bola 325i zmrvena hlavne dlhymi prevodmi a 320i je R4, takze ostava len 3.0l (iked 320si je hlavne ako zberatelsky kusok lakava)..a to este vynecham tvrdenie ze koni nikdy nie je dost, hlavne pri kupe druhej najsilnejsej verzii, kedy to cloveka neprestane nahlodavat
řidičBOB píše:nechci vám do toho kluci keca, ale ta Ci už jenom podle sedadla řidiče nemá 31000km
Tak skor som tie obe moznosti myslel ako nastrel...ze co by sa mozno dalo zohnat keby a vobec nie ako definitivne kusy...a tu Ci, pozriet by som sa na nu minimalne isiel zo zvedavosti byt niekde naokolo, mozno ma majitel 150kg
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...