Opel tu zatim zanedbavame, je treba tomu ucinit pritrz A neni vhodnejsi prilezitosti nez pri predstaveni dle meho soudu nejkrasnejsiho Opelu poslednich let, nove Astry GTC:
Ten design rozhodně není svébytný, protože při pohledu na něj se mi vybavuje nová Fiesta nebo Mégane ale rozhodně je to ucelenější a smysluplnější design sladěný v celku i detailech než je nové BMW řady 1, které má zase pro změnu tu správnou techniku a koncepci. No a pak si má člověk vybrat...
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Spravnou koncepci jednicka ma, ale techniku? Motory budou typove uplne stejne (1,6T, 2,0T, 2,0 diesel), manualni prevodovky umi lepe Opel, automaty lepe BMW, kdysi bych u BMW sazel na podvozek, ale od prichodu runflat pneumatik to neplati... Nerikam, ze Opel je nejaka technicka hvezda, ale doby, kdy bylo BMW uplne jinde, jsou davno pryc. A paradoxne ne proto, ze by Opel sel vzhuru, ale hlavne proto, ze BMW slo dolu...
Když mají u Opelu zrovna den, tak umí navrhnout a vyrobit hodně dobré auto. Pamatuju si, jak mile překvapený jsem byl z Astry Coupé Bertone (z předminulé generace Astry). S motorem 2.0 Turbo to auto fungovalo naprosto skvěle a dobře vypadalo a mělo i rozumnou cenu.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Psal jsem to pod článkem, dobře že móda pevných střech je v háji. Takhle to auto líp vypadá, je lehčí, vyváženější... Stejně s tím nejde jezdit ostře, když je střecha nasazená, pevná stahovacíc střecha je u většiny aut omyl. Pěkně to vypadá snad jen na SLK a možná SL. U Mercedesu s tím snad i přišli první...
Od prosince 2011 se bude vyrábět naftový motor biturbo 140 KW a točivý moment 400 Nm.Bude nad tím dvoulitrem,co má 118 KW.První dodávky dealerům v Německu únor/březen 2012.