BMW Divize
Re: BMW Divize
i kdyby to bylo jeste hnusnejsi nez e90, tak by mi nevadilo, pokud by se zachovala rozumna technika. opak je bohuzel pravdou.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Tak to je super... teď se jen modlit, aby to bylo co k čemu. (Jasně, N53 už tam nebude)pjanda píše:Arnie: Musi byt. A kdyz nebude primo tam, predstavi se nekdy okolo, vyroba zacne jiz na podzim, mam to cerstve potvzreno primo z BMW...
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Bez sestivalce uz to tezko bude co k cemu. Motory jako M54, N52 apod. pro me byly vzdy dost podstatnym duvodem ke koupil. S dvoulitrovym turbem to auto zamiri mnohem blize prumeru...Arnie J píše:teď se jen modlit, aby to bylo co k čemu. (Jasně, N53 už tam nebude)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
pjanda píše:Bez sestivalce uz to tezko bude co k cemu. Motory jako M54, N52 apod. pro me byly vzdy dost podstatnym duvodem ke koupil. S dvoulitrovym turbem to auto zamiri mnohem blize prumeru...Arnie J píše:teď se jen modlit, aby to bylo co k čemu. (Jasně, N53 už tam nebude)
R6 TT ještě bude, i když připouštím, že to už asi nebude ono ... nevadí ještě nám zbývá 2l diesel se spotřebou okolo 5l a můžou se jezdit eko závody. Ale otevřeně si přiznejme, že na e90 už není moc co posrat:( ... takže ať co nejdříve táhne do propadliště dějin.
Re: BMW Divize
Na E90 je jeste hodne co zkazit, ne jen motory. Uz tu v minulosti zaznelo, ze technicke zaklady toho auta vznikly v dobe, kdy trhu vladla vice racionalita nez regulace a tomu take odpovida jejich fungovani. Cely "drivetrain" je spickovy, podvozek jen domrveny runflaty (tak, ze nefunguje dokonale ani bez nich) a dynamicky projev kazi akorat dlouha prevodovka, ktere bylo docileno jen absurdne dlouhym stalym prevodem. Zbytek je jen nasledek snizovani vyrobnich nakladu na zacatku produkce - hlavne interier je osizeny, u kupe a kabrioletu i dalsi casti.
Nepochybuji o tom, ze po E90 se nam jeste bude styskat. F30 jiste nabidne nektere plus, nebot v tom si sahla E90 na dno (jako je kvalita interieru), ale technicky zamiri nize. Vsak o tom svedci i jiz zminena vymena R6 za R4 turbo...
Nepochybuji o tom, ze po E90 se nam jeste bude styskat. F30 jiste nabidne nektere plus, nebot v tom si sahla E90 na dno (jako je kvalita interieru), ale technicky zamiri nize. Vsak o tom svedci i jiz zminena vymena R6 za R4 turbo...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Komu se zajida downsizing, pro toho tu mame jeden "upsizingovy" projekt
357i zni krasne...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/bmw ... nohem-vic/

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/bmw ... nohem-vic/
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Nechci, aby to vypadal jako zárodek flame, ale během výroby e9x zřejmě docházelo k postupnéme vylepšování (a to jak podvozku, tak i samotných RFT gum).... zcela čerstvě sem na oplátku pučil (na chviličku...) brambora známýmu, který mi při (dříve, při výběru potahu) pučil ke svezení 3er (330xDTA e91 MR 2007) jeho drahé 3/4.... a ten po jízdě konstatoval: zatímco s renátinou 3er se s RFT jezdit fakt nedalo, tak u tady je vidět, že za ty čtyři roky na tom zapracovali a už tam není není rozdíl proti 3er MR2007 s no-rft gumama...pjanda píše:Na E90 je jeste hodne co zkazit, ne jen motory. Uz tu v minulosti zaznelo, ze technicke zaklady toho auta vznikly v dobe, kdy trhu vladla vice racionalita nez regulace a tomu take odpovida jejich fungovani. Cely "drivetrain" je spickovy, podvozek jen domrveny runflaty (tak, ze nefunguje dokonale ani bez nich) a dynamicky projev kazi akorat dlouha prevodovka, ktere bylo docileno jen absurdne dlouhym stalym prevodem. Zbytek je jen nasledek snizovani vyrobnich nakladu na zacatku produkce - hlavne interier je osizeny, u kupe a kabrioletu i dalsi casti.
Nepochybuji o tom, ze po E90 se nam jeste bude styskat. F30 jiste nabidne nektere plus, nebot v tom si sahla E90 na dno (jako je kvalita interieru), ale technicky zamiri nize. Vsak o tom svedci i jiz zminena vymena R6 za R4 turbo...

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
No a možno ten rozdiel spravila práve váha motora...
Re: BMW Divize
Kez by tomu tak bylo... Nenipavproch píše:(...) tady je vidět, že za ty čtyři roky na tom zapracovali a už tam není není rozdíl proti 3er MR2007 s no-rft gumama...

Jinak zrovna na toto tema jsem se bavil s kolegou u vecere - dnesni vyvoj aut probiha tak, ze se neco nejdriv totalne zmrvi (RFT je dobry priklad, ale jsou tu i elektronicke plyny, elektricke posilovace atd.), aby se to pak pet let priblizovalo puvodnimu stavu. Dekuji, o takovy "vyvoj" nestojim

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
aha.... jak jsme psal v threadu o pneu a RE050A, docela mne překvapilo, jak je snadné ji přivést na limit, mj. při rychlém projíždění zatáčky na "roletě"... což opravdu může být dáno tím rft....pjanda píše: Kez by tomu tak bylo... NeniUrcite to doznalo jisteho zlepseni, ale naprosta neschopnost RFT kopirovat nekvalitni povrch je bohuzel pretrvavajici. Mam prubezny kontakt s novymi BMW a i posledni petka ve zcela cestovnim provedeni (rozumejte s mekkym podvozkem) je pro me na RFT nesnesitelna.
Jinak zrovna na toto tema jsem se bavil s kolegou u vecere - dnesni vyvoj aut probiha tak, ze se neco nejdriv totalne zmrvi (RFT je dobry priklad, ale jsou tu i elektronicke plyny, elektricke posilovace atd.), aby se to pak pet let priblizovalo puvodnimu stavu. Dekuji, o takovy "vyvoj" nestojim
souhlas: +1
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.