BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

i kdyby to bylo jeste hnusnejsi nez e90, tak by mi nevadilo, pokud by se zachovala rozumna technika. opak je bohuzel pravdou.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

pjanda píše:Arnie: Musi byt. A kdyz nebude primo tam, predstavi se nekdy okolo, vyroba zacne jiz na podzim, mam to cerstve potvzreno primo z BMW...
Tak to je super... teď se jen modlit, aby to bylo co k čemu. (Jasně, N53 už tam nebude)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Arnie J píše:teď se jen modlit, aby to bylo co k čemu. (Jasně, N53 už tam nebude)
Bez sestivalce uz to tezko bude co k cemu. Motory jako M54, N52 apod. pro me byly vzdy dost podstatnym duvodem ke koupil. S dvoulitrovym turbem to auto zamiri mnohem blize prumeru...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Yngwie
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: úte 26 dub 10:46

Re: BMW Divize

Příspěvek od Yngwie »

pjanda píše:
Arnie J píše:teď se jen modlit, aby to bylo co k čemu. (Jasně, N53 už tam nebude)
Bez sestivalce uz to tezko bude co k cemu. Motory jako M54, N52 apod. pro me byly vzdy dost podstatnym duvodem ke koupil. S dvoulitrovym turbem to auto zamiri mnohem blize prumeru...

R6 TT ještě bude, i když připouštím, že to už asi nebude ono ... nevadí ještě nám zbývá 2l diesel se spotřebou okolo 5l a můžou se jezdit eko závody. Ale otevřeně si přiznejme, že na e90 už není moc co posrat:( ... takže ať co nejdříve táhne do propadliště dějin.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Na E90 je jeste hodne co zkazit, ne jen motory. Uz tu v minulosti zaznelo, ze technicke zaklady toho auta vznikly v dobe, kdy trhu vladla vice racionalita nez regulace a tomu take odpovida jejich fungovani. Cely "drivetrain" je spickovy, podvozek jen domrveny runflaty (tak, ze nefunguje dokonale ani bez nich) a dynamicky projev kazi akorat dlouha prevodovka, ktere bylo docileno jen absurdne dlouhym stalym prevodem. Zbytek je jen nasledek snizovani vyrobnich nakladu na zacatku produkce - hlavne interier je osizeny, u kupe a kabrioletu i dalsi casti.

Nepochybuji o tom, ze po E90 se nam jeste bude styskat. F30 jiste nabidne nektere plus, nebot v tom si sahla E90 na dno (jako je kvalita interieru), ale technicky zamiri nize. Vsak o tom svedci i jiz zminena vymena R6 za R4 turbo...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Komu se zajida downsizing, pro toho tu mame jeden "upsizingovy" projekt ;) 357i zni krasne...

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/bmw ... nohem-vic/
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17123
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pjanda píše:Na E90 je jeste hodne co zkazit, ne jen motory. Uz tu v minulosti zaznelo, ze technicke zaklady toho auta vznikly v dobe, kdy trhu vladla vice racionalita nez regulace a tomu take odpovida jejich fungovani. Cely "drivetrain" je spickovy, podvozek jen domrveny runflaty (tak, ze nefunguje dokonale ani bez nich) a dynamicky projev kazi akorat dlouha prevodovka, ktere bylo docileno jen absurdne dlouhym stalym prevodem. Zbytek je jen nasledek snizovani vyrobnich nakladu na zacatku produkce - hlavne interier je osizeny, u kupe a kabrioletu i dalsi casti.

Nepochybuji o tom, ze po E90 se nam jeste bude styskat. F30 jiste nabidne nektere plus, nebot v tom si sahla E90 na dno (jako je kvalita interieru), ale technicky zamiri nize. Vsak o tom svedci i jiz zminena vymena R6 za R4 turbo...
Nechci, aby to vypadal jako zárodek flame, ale během výroby e9x zřejmě docházelo k postupnéme vylepšování (a to jak podvozku, tak i samotných RFT gum).... zcela čerstvě sem na oplátku pučil (na chviličku...) brambora známýmu, který mi při (dříve, při výběru potahu) pučil ke svezení 3er (330xDTA e91 MR 2007) jeho drahé 3/4.... a ten po jízdě konstatoval: zatímco s renátinou 3er se s RFT jezdit fakt nedalo, tak u tady je vidět, že za ty čtyři roky na tom zapracovali a už tam není není rozdíl proti 3er MR2007 s no-rft gumama... ;)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

No a možno ten rozdiel spravila práve váha motora...
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

pavproch píše:(...) tady je vidět, že za ty čtyři roky na tom zapracovali a už tam není není rozdíl proti 3er MR2007 s no-rft gumama... ;)
Kez by tomu tak bylo... Neni :) Urcite to doznalo jisteho zlepseni, ale naprosta neschopnost RFT kopirovat nekvalitni povrch je bohuzel pretrvavajici. Mam prubezny kontakt s novymi BMW a i posledni petka ve zcela cestovnim provedeni (rozumejte s mekkym podvozkem) je pro me na RFT nesnesitelna.

Jinak zrovna na toto tema jsem se bavil s kolegou u vecere - dnesni vyvoj aut probiha tak, ze se neco nejdriv totalne zmrvi (RFT je dobry priklad, ale jsou tu i elektronicke plyny, elektricke posilovace atd.), aby se to pak pet let priblizovalo puvodnimu stavu. Dekuji, o takovy "vyvoj" nestojim :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17123
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pjanda píše: Kez by tomu tak bylo... Neni :) Urcite to doznalo jisteho zlepseni, ale naprosta neschopnost RFT kopirovat nekvalitni povrch je bohuzel pretrvavajici. Mam prubezny kontakt s novymi BMW a i posledni petka ve zcela cestovnim provedeni (rozumejte s mekkym podvozkem) je pro me na RFT nesnesitelna.

Jinak zrovna na toto tema jsem se bavil s kolegou u vecere - dnesni vyvoj aut probiha tak, ze se neco nejdriv totalne zmrvi (RFT je dobry priklad, ale jsou tu i elektronicke plyny, elektricke posilovace atd.), aby se to pak pet let priblizovalo puvodnimu stavu. Dekuji, o takovy "vyvoj" nestojim :)
aha.... jak jsme psal v threadu o pneu a RE050A, docela mne překvapilo, jak je snadné ji přivést na limit, mj. při rychlém projíždění zatáčky na "roletě"... což opravdu může být dáno tím rft....

souhlas: +1
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět