olda píše:Díky! Byl jsem odchován na sportovních kupátcích a pak jsem měl i 2 HH. Na stará kolena (jsem si myslel), budu bezpečnější v SUV. Ale po svezení v M3 a v M135i mě chytila "třetí míza".......
...jinak receno si zase dostal rozum gratuluju k vyberu!
M.Z. píše:Nedobré zprávy, jen zcela neověřeně se šušká, že dealeři dostanou kvóty na M2 ve 3.kvartále, ale může být i hůř
To bys mel jeste dobry ... Bmw ma nejak dost silenej zpusob prodeje, ne? Jsem pred par dny cetl nejakou horor story o nakupu M3 v USA ...
přesně tak ....spíše až další rok....on byl docela zajímavý i pro první várku M2...kdy auto bylo vyrobené a měsíc stálo na parkovišti jen kvůli tomu, že se čekalo na oficiální spuštění
btw: jedna cz kvot M2 je na prodej, 80 000,-EUR s dph , najeto asi 700 km - k dispozici hned ad1 cena - ano je tam přirážka ad 2 - není to moje auto
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
M.Z. píše:Nedobré zprávy, jen zcela neověřeně se šušká, že dealeři dostanou kvóty na M2 ve 3.kvartále, ale může být i hůř
To bys mel jeste dobry ... Bmw ma nejak dost silenej zpusob prodeje, ne? Jsem pred par dny cetl nejakou horor story o nakupu M3 v USA ...
přesně tak ....spíše až další rok....on byl docela zajímavý i pro první várku M2...kdy auto bylo vyrobené a měsíc stálo na parkovišti jen kvůli tomu, že se čekalo na oficiální spuštění
btw: jedna cz kvot M2 je na prodej, 80 000,-EUR s dph , najeto asi 700 km - k dispozici hned ad1 cena - ano je tam přirážka ad 2 - není to moje auto
Myslim ze uz je pak lepsi objednat m3... Lepsi auto se snad realnym terminem dodani... Nechapu jak muziu auto, obzvlast celkem tuctovy, dodavat dyl jak rok... Svet jde fakt do hajzlu
Asi inspirace u porsche. Cayman gt4, omezena vyrobni kapacita (to pry plati i u M2), diky tomu dlouhy dodaci lhuty. GT4 cenikovka asi 65k gbp - ojetej 90-100k gpb , nebo GT3 RS. Navic tomu napomaha bombasticky PR od novinaru (a treba tu M3 naopak hani a taky jde jeji cena strme dolu ...). Focus RS ma pry taky dlouhou dodaci lhutu.
Zas dobre pro ty co se treba k te M2 dostanou ted zezacatku, rok pojezdi a prodaji mozna i s malym ziskem.
Vrooom píše:Asi inspirace u porsche. Cayman gt4, omezena vyrobni kapacita (to pry plati i u M2), diky tomu dlouhy dodaci lhuty. GT4 cenikovka asi 65k gbp - ojetej 90-100k gpb , nebo GT3 RS. Navic tomu napomaha bombasticky PR od novinaru (a treba tu M3 naopak hani a taky jde jeji cena strme dolu ...). Focus RS ma pry taky dlouhou dodaci lhutu.
Zas dobre pro ty co se treba k te M2 dostanou ted zezacatku, rok pojezdi a prodaji mozna i s malym ziskem.
Tak to mi hlava nebere... M3 a M2 jsou sice trochu rozdilny auta, ale nejak mi unika logika toho pro koho je m2 skvela a m3 tragicka... Trosku schizofrenie...a ve vysledku nejen na me pusobi m3 jako mnohem ostrejsi auto
Tenhle z toho taky neni moc na vetvi ... Myslim, ze mu nejvic vadi zvuk.(A to je chlapek co je rad za automaticky meziplny, tak jak to asi nadchne znalce?)
Nikdo nepise, ze by to bylo pomaly, spis jen nezazivny. M2 asi lip zni a diky kratsimu rozvoru bude teda zivejsi? To asi pravdepodobne staci.
Vrooom píše:Tenhle z toho taky neni moc na vetvi ... Myslim, ze mu nejvic vadi zvuk.(A to je chlapek co je rad za automaticky meziplny, tak jak to asi nadchne znalce?)
Nikdo nepise, ze by to bylo pomaly, spis jen nezazivny. M2 asi lip zni a diky kratsimu rozvoru bude teda zivejsi? To asi pravdepodobne staci.
On je asi problem internetu, ze se kazdej, kdo ma do prdele diru, muze ke vsemu vyjadrovat jsko nejvetsi znalec... Vcetne nas...