BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

pjanda píše:pavproch: Ja Vam to preji :) Ale... Ne, zadna ale, preji :)

Reese: Konfrontace s nasledky me spisovatelske cinnosti byva obtizna ;) Cekam, kdy mi jednou rekne, ze se spolehl na muj test, utratil sve zivotni uspory, prisel o zenu, deti, praci a jeho posledni motivaci je me zabit ;) Ale jsem rad ze Vy to nejste.

Ze 135i ale mame podobne pocity - je to dobre, ale uz to neni "ono". V dnesni nabidce BMW ale pro nekoho, kdo chce ridit, urcite jedna z nejlepsich voleb...
po tvych radach jsem se takhle citil minimalne dvakrat :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Koubes
Řidič začátečník
Příspěvky: 102
Registrován: stř 16 úno 15:34

Re: BMW Divize

Příspěvek od Koubes »

Davproch: a dobře děláš, btw. budeš tam mít M-volant s šaltrpákou? Řazení mi přijde sice víc ztuha, ale je to kratší.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16428
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

su pavproch... :((

jo, bude tam komplet M-sport paket (zadarmo, bo zrovna akce na podporu prodeje... :x )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

jo, taková akce přijde vhod, pokud to auto někdo zrovna chce kupovat :)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Goggy
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: čtv 17 úno 23:32

Re: BMW Divize

Příspěvek od Goggy »

Neví někdo, jestli se dá pomocí diagnostiky / servisního módu PPC permanentně vypnout systém start-stop? Včera jsem ho před jízdou zapomněl manuálně deaktivovat a poprvé mi to zhaslo motor už cca po 1km jízdy, ještě než auto začalo topit...
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Goggy píše:Neví někdo, jestli se dá pomocí diagnostiky / servisního módu PPC permanentně vypnout systém start-stop? Včera jsem ho před jízdou zapomněl manuálně deaktivovat a poprvé mi to zhaslo motor už cca po 1km jízdy, ještě než auto začalo topit...
tak to lol ... co máš za káru teďka?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16428
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

tipuju 3er 4válec 6MT - u kterých je tahle zhovadilost "natvrdo" součástí výbavy.... zaplaťpanbu u 6-ti hrnku je tahle fičura volitelná (čti vypínatelná - si přece nenechám kecat do řízení, ni?)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

goes píše:tak pokud preradis 6-5 nebo 6-4 nebo 6-3 je prece jedno. Je to jeden ukon, ktery musi prijit.
Z hlediska prerazeni ano, ale z hlediska jizdy jako celku ne. Honit motor do vysokych otacek jen proto, ze kvalty jsou prilis dlouhe a prilis vzdalene od sebe, i kdyz to z jinych duvodu neni treba, je proste z mnoha duvodu zbytecne. Nelze to vnimat jen skrze tu jednu rychlost (ze trojka je jako u jineho auta ctyrka, a tak proste prerarim na jiny stupen a jsem tam kde jsem byl jednou operaci), "tezkou" prevodovku je treba vnimat jako celek.

S kratsi prevodovkou bych si dal v 90 ctyrku, postrcil na 120, petku, postril na 150, sestku, postrcim na 180 a jedu. Takto musim dat v 90 trojku, protoze ctyrka se sotva sbira, musim ji vytocit mnohem vice, protoze jina ctyrka padne do prilis nizkych otacek atd. Ve vysledku mas minimalne o jedno prerazeni navic (6-3-4-5-6), s efektem mozna i horsim. Takhle jsem to myslel...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Batman píše: po tvych radach jsem se takhle citil minimalne dvakrat :D
Tak Viagra byla pripad sam pro sebe, bylo to proste pretuneny. Ale zase legrace s tim byla, to nemuzes poprit ;)

A druhy pripad je velmi smutna story, koho by napadlo, ze to faceliftem takhle zmrvi :(
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

pjanda píše:
goes píše:tak pokud preradis 6-5 nebo 6-4 nebo 6-3 je prece jedno. Je to jeden ukon, ktery musi prijit.
Z hlediska prerazeni ano, ale z hlediska jizdy jako celku ne. Honit motor do vysokych otacek jen proto, ze kvalty jsou prilis dlouhe a prilis vzdalene od sebe, i kdyz to z jinych duvodu neni treba, je proste z mnoha duvodu zbytecne. Nelze to vnimat jen skrze tu jednu rychlost (ze trojka je jako u jineho auta ctyrka, a tak proste prerarim na jiny stupen a jsem tam kde jsem byl jednou operaci), "tezkou" prevodovku je treba vnimat jako celek.

S kratsi prevodovkou bych si dal v 90 ctyrku, postrcil na 120, petku, postril na 150, sestku, postrcim na 180 a jedu. Takto musim dat v 90 trojku, protoze ctyrka se sotva sbira, musim ji vytocit mnohem vice, protoze jina ctyrka padne do prilis nizkych otacek atd. Ve vysledku mas minimalne o jedno prerazeni navic (6-3-4-5-6), s efektem mozna i horsim. Takhle jsem to myslel...
to si torchu odporujes. pokud bys mel kratsi prevodovku, budou vyssi otacky tak jako tak. Kratka prevodovka nebude umet jet usporne. Dlouha ano a pri podrazeni bude umet i zrychlit. S ohledem na 190-200 kW vice nez dostatecne na bezny provoz.
Odpovědět