Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
tak v pr a reklame bylo audi vzdy dokonale. nastesti to umi prenest i do realneho zivota.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
Mě teda ty nové přední světla co Audi nasazuje připadají dost nechutné.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
Přesně tak, ta kombinace velké tlamy a opuchlých prasečích očiček vypadá zrovna na té A6 dost divně
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
pekne nepekne az dorazi do garaze budeme se smati
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
- Peacefulwarrior
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv 17 úno 18:21
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
V poslední době uvažuji nad audi, jedině auto co by mi asi vyhovovalo ve všech směrech. Hm.
Weeper, jak to jezdí? Spokojenej?
Weeper, jak to jezdí? Spokojenej?
Live now, life is short ... time is luck
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
ve svajcu je audi super
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
Mam AUDI ako znacku v celku rad, ale mohol by mi niekto vysvetlit preco sa marketingovo profiluje ako konkurent BMW? Mne vzdy prisla znacka Audi ako konkuren Mercedesu, ci uz konzervativnym designom alebo kvalitnym spracovanim interieru...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
potvrzuju, ta profilace "přímé" konkurence "olympiády" a "modobílé vrtule" je naprosto jasná - než jsem se (srdcem, protože rozumovým porovnáním množství parametrů to byla plichta) rozhodl pro báwo, stály vedle sebe na startovní čáře A4 3.2FSI Avant Quattro 6MT a 330ixT 6MT.... a když jsem je dorovnal na naprosto stejnou výbavu, rozdíl katalogových cen byl při pořizovačce 1 a čtvrt mega asi 10tisíc.... když dovozce bmw (oficiálně a veřejně) vyhlásit akci podpory prodeje 3er "Msport paket" zdarma, stačilo se jen zmínit prodejci Audi a už jsem měl S-line paket zdarma (pravda ne jako ofiko/veřejnou akci dovozce) taky.... čili ano, je to tak (a dá se toho využít při jednáních o ceně...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO
No jak bych to asi popsal. Audi není BMW a už když jsem si ho kupoval, věděl jsem, že není tak zábavné jako BMW. Nicméně BMW jsem si nekoupil hlavně z toho důvodu, že pro mě přestalo mít vzor sportovnosti a auta, který je dravý. Neřikám, že Audi by bylo lepší, ale hodně taky rozhodoval vzhled. BMW se mi nelíbí jako staré klasiky typu e46 M3 a já si nechci kupovat ojeté auto, které jde opravdu stylem dravosti, pak vzhled nehraje roli . Audi vidim jako takovej kompromis mezi nudnym Merglem a sportovnim BMW, navíc s parádnim vzhledem. Zatim ze zkušenosti musim říct, že mě neznechutilo ani pohodlností, funkčností a špičkovym interiérem, tak ani sportovnim charisma.Peacefulwarrior píše:V poslední době uvažuji nad audi, jedině auto co by mi asi vyhovovalo ve všech směrech. Hm.
Weeper, jak to jezdí? Spokojenej?
Sportovní podvozek sedí dobře, trochu mu dělá problém si zvyknout na stav silnic po zimě. Rozdíl ve výkonu oproti OII RS je celkem brutální a to hlavně nad 200, kde RS už tolik síly nemělo, S4 chce pořád víc a mluví na mě, že chce sundat omezovač (nevim jestli to u tohodle modelu jde, nemám zkušenosti s odstraněnim omezovače). Konfort jízdy nadevše - maximálkou jsem okusil už poměrně dostkrát a nikdy jsem si nepřipadal jak při ataku uraganem. Povědomí o čtyřkolkách jako o nudných autech jsem taky nenabyl, ikdyž je bezesporu, že zadokolka bude z hlediska zábavnosti úplně jinde. Povedlo se mi ji už několikrát utrhnout do přetáčivého smyku, měl jsem velké obavy z nedotáčivosti - a nemůžu říct, že by se vyplnily, byť na samém limitu znát trochu je, ale když to porovnám s RS, tak je to prakticky cizí slovo . Zvuk motoru je daleko lepší než u turba, musim říct, že s kompresorem naprostá spokojenost a lehce na něj vzniká závislost . Průběh je plynulejší než u turba a snáší i víc vytáčení, byť atmosféra to není.
Jako mínus bych viděl určitě spotřebu - není problém s ní jet za víc než 30l/100km, hold čtyčkolka a taky downsizing . Další je řízení - nevím proč, ale pořád mu nemůžu přijít na chuť, je tužší, chladnější a míň poslouchá - je to o zvyku. Brzdy - dávkování sice dobré, ale schopnost odolávat delší sportovní jízdě v serpentinách nebo jiné technické trati je prostě problém.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem