Stránka 325 z 440

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 29 pro 09:25
od řidičBOB
Tohle by mne u toho auta sralo asi nejmíň.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 29 pro 13:58
od ctrl_j
Muze byt, ale clovek by mel vedet co a za jakych podminek kupuje. U toho e-tronu S jsem se treba dostal do slepeho bodu, kdyz k po ruznu na webu rozhazenym informacich (diky bohu aspon za to malo) byla nekde zminka, ze detaily jsou uvedeny v manualu. Tak jsem si ho sehnal a neni tam nic.
A ja bych tedy rad vedel u vozu za 2.5M jestli je tech 500 k skutecne vyuzitelnych kdy bude potreba (coz samozrejme ja predpokladam ze nikoli a presne proto me to zajima), nebo si das trikrat launch-control a pak jezdis s mensim vykonem…

Kód: Vybrat vše

Peak electrical output boost in kW	370
Peak electrical output in kW		320
Continuous electrical output in kW	140
Electrical torque output boost in Nm	973
Electrical torque output in Nm		808
U Q4 uz aspon uvadi co psal Snowman000, ze musis mit 88+ % stav aku, jinak boost neni. Zaroven ti ale vyrobce radi, ze mas nabijet <=80 %, abys setril aku a dlouho ti vydrzel.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 29 pro 16:45
od M.Z.
Tak to je super, takže vlastně plný výkon člověk prakticky nikdy nevyužije, protože baterka nebude mít potřebnou kapacitu, v zájmu životnosti.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 29 pro 17:07
od EL_XEL
ctrl_j: Já s tebou naprosto souhlasím, že člověk tu informaci mít má a je dobré to vědět. Ale je potřeba s tou informací umět správně naložit. Pokud někdo někde napíše, že něco umí dodávat 300 koní půl hodiny, musí taky chápat, co to znamená a jak se to promítá do reálného světa. A konkrétně tahle informace mě nechává úplně a naprosto v klidu, protože to prostě v reálném světě podle mě nemám šanci dosáhnout.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 29 pro 17:40
od jerry
Akorát že ty slabší elektromobily budou také dodávat méně. A tam už to poznat bude.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 29 pro 19:50
od ctrl_j
EL_XEL píše: stř 29 pro 17:07 ctrl_j: Já s tebou naprosto souhlasím, že člověk tu informaci mít má a je dobré to vědět. Ale je potřeba s tou informací umět správně naložit. Pokud někdo někde napíše, že něco umí dodávat 300 koní půl hodiny, musí taky chápat, co to znamená a jak se to promítá do reálného světa. A konkrétně tahle informace mě nechává úplně a naprosto v klidu, protože to prostě v reálném světě podle mě nemám šanci dosáhnout.
No budiz, ale vidis ze se to zas komplikuje, v dalsim prospektu o tech 307 konich nepisou nic, zato tam pridavaji dalsi vykonovou polozku rekneme trvale udrzitelny vykon 190 koni. Takze se zas mohu ptat, za jakych okolnosti to jeste spadne dolu.

To auto ma s ridicem 2695 kg, tzn.
na 370 kW jest 7,3 kg/KW (stejne jako Audi SQ7 TDI nebo Toyota GR86 2.4)
na 320 kW jest 8,4 kg/kW (stejne jako Octavia III RS 169 kW nebo Insignia 2.0T 191 kW)
na 226 kW jest 11,9 kg/kW (Amarok V6 nebo Golf Sportvan 1.4 TSI)
na 140 kW jest 19,3 kg/kW (Fabia IV 1.0 MPI)

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 29 pro 19:57
od řidičBOB
Celé elektro je vojeb.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: pát 31 pro 13:18
od M.Z.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/vy ... svuj-ucel/

Neúspěch Jaguaru I-Pace, mě překvapil. Mě se to moc líbilo a v r.2018 jsem o něm vážně uvažoval a absolvoval i převáděcí jízdu. Tehdy mi to bylo taky tak podáváno, že mají šílený přetlak a dodání až cca za 9 měsíců, což mě společně s cenovkou odradilo. Pak už jsem to nijak nesledoval a měl za to, že model úspěšně na trhu funguje, to jsou věci :-?

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: pát 31 pro 13:38
od rhinos
Dnes jsem viděl ten Ionic od Hyundai a bylo to pěkné ,ale ještě hezčí by to bylo s atmosferickým osmiválcem :D

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: sob 01 led 11:38
od EL_XEL
M.Z. píše: pát 31 pro 13:18 https://www.autoforum.cz/predstaveni/vy ... svuj-ucel/

Neúspěch Jaguaru I-Pace, mě překvapil. Mě se to moc líbilo a v r.2018 jsem o něm vážně uvažoval a absolvoval i převáděcí jízdu. Tehdy mi to bylo taky tak podáváno, že mají šílený přetlak a dodání až cca za 9 měsíců, což mě společně s cenovkou odradilo. Pak už jsem to nijak nesledoval a měl za to, že model úspěšně na trhu funguje, to jsou věci :-?
AF článek o elektromobilitě z principu číst nechci, ale ten iPace má kombinaci dvou problémů, u EV docela důležitých. Strašně žere a relativně pomalu se dobíjí. Což je na delší cesty, na které je tohle auto jinak spíš dělané, docela blbé. Jinak mně osobně se to auto líbí moc, kdyby spravili tyhle věci, bylo by to super.