MZ: No VW-AG má dlouhodobou strategii pro MQB nižší střední, tedy Octa,Golf do roku 2030-2035 stále spalovací motory akorát se má měnit podíl hybridů a elektromobilů. Po roce 35, co bude nikdo neví, příprava je že spalovací motory končí v této třídě. U luxusnějších budou déle-za raketu. Za mě je pozitivum, že i Octa4 má TDI147kW, klobouk dolů, že to nevzdali po Dieselgate, to čumím! Hlavně Daimler čeká brutální pokuta za emise, v tomhle prostředí, to je zázrak...
Ctrlj: Yes, ale nutno podotknout, že zrovna nyní se mild Hybrid začíná vyrábět v Golfu8, Octavii4. Říkám tomu KERS fejk. Hlavně jsem si všimnul, jak pro tu technoligii uměle začali snad všichni výrobci připravovat půdu. I silné motory mají nástup výkonu při rozjezdu uškrcený a plného výkonu dosáhneš jen Launch Control. Vždycky to tak bylo, ale teď je to citelnější, máš auto co má 300koní a bez LC to akceleruje jak kdyby to mělo koní 200 nebo co...