Stránka 204 z 437

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: úte 01 říj 21:25
od řidičBOB
Nějak tak :-( Alespoň jsem si potvrdil, že za 1,2 mio je to úplně k hovnu.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 02 říj 15:45
od řidičBOB
Tesla to s českým trhem myslí vážně a potvrzuje to otevřením první oficiální prodejny. V rámci komplexu autosalonu Advantage Cars na Praze 9 tak již 4. října 2019 přivítá první zákazníky a nabídne jim možnost vyzkoušet si vozy v rámci testovacích jízd.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 02 říj 18:05
od Shr3k
To budou mít lakýrníci a karosáři v okolí napřesrok žně, teda jestli nedovezou nějaké lepší modely extra smontované pro Evropu.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 02 říj 18:45
od ctrl_j
Pro EU se to smontuje v Nizozemi ne?

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: čtv 03 říj 14:29
od Shr3k
V Tilburgu se do toho dává jen baterka. A to kdoví jestli ještě stále, jako u Model S/X.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: úte 08 říj 08:27
od driver
To co uvádí Bob je paralela s mobilem.
Máš jeden z těch, co vydrží nejdéle, tj 2 dny a stejně to denně nabíjíš, protože nebudeš riskovat a mít nějaký co vydrží den je za trest!
Tomu eGolfu chybí Hybrid 1.6TDI 85kW+DSG, potom by to bylo super auto.
Akorát by to stálo někde nad 1.6 mega v Golfu tak nevím, zda by o to byl zájem, mám pocit že za 1.7mega se prodává E klassa CDI Hybrid jestli si dobře vzpomínám a hlavně teď je v Akci Octa3 1.6TDI od 450tis a Golf bude na tom podobně.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: úte 08 říj 10:30
od Nomadtruck
Jen ať vyrábí, čím víc tím dřív a miň budou stát.. ;)

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: čtv 10 říj 11:46
od driver
No nevím, zda budou levnější.
BMW i3 má integrované řešení odpojení akumulátoru od zbytku auta.
Provedení je jako airbagy, kde patrona odstřelí airbag při nárazu, laicky pro představu.
Tak stejně odstřelí patrona kabel který vede do akumulátoru, aby to havárii nezabila elektřina posádku nebo záchranáře.
Vyrábí to Bosch.
Mám ale pocit, že tohle bezpečnostní řešení nemá většina elektromobilů dnes a hybridy snad žádný, když tak mě doplňte.
Hlavně ta rozbuška ,aby odpálila 1cm hrubý měděný svazek, to musí být nálož panečku, odhaduji 10x silnější než v bagu x_x
Hlavně tesla má 400V Taycan 800V! tam musí být kabely tak 3cm průměr ne? Jak to chceš odpálit? To se rozletí celé auto a kabely zůstanou... Tam musí být na ten výbuch atomový kryt okolo té zóny výbuchu.
To levné nebude.

A pořád je riziko, že i když aku je odpojena, při extrémním zásahu může dojít ke zkratu uvnitř aku a začne hořet.
Ďalšia Tesla zhorela po tragickej nehode! Môžu za to batérie?

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: čtv 10 říj 11:58
od HondaMan
Napětí až tak moc sílu kabelu neovlivňuje. Izolace ano, ale ta bude v obou případech dostatečně dimenzovaná...

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: čtv 10 říj 13:39
od blah
Nic tak velkeho to samozrejme bejt nemusi, spis naopak. Pokud vim, takovy system maji treba BMW, minimalne od e90.