Stránka 184 z 437

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: úte 02 dub 12:52
od pavproch
U konkurence (nečetl jsem, jen nadpis) neska: revoluce v nabíjení - 5minut nabíjení=hodina jízdy

Kdyby to byla pravda + kdyby byly takové naíječky na každém rohu = o tom by se už dalo uvažovat. Aspoň pro městskou nákupní tašku na kolech.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: úte 02 dub 13:05
od HondaMan
Tak nákupní tašky jezdí do 100 až 200 km/den tj fungovaly by už dnes. Jen jsou drahé.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: stř 03 dub 11:06
od driver
Co říkáte na Taycan. Za rok by se měl představit v produkční verzi.
Zatím to dle maskovaných prototypů vypadá na něco přibližně mezi Panamerou-A5 sportback a samozdřejmě Teslou.
Zaujalo mě, že testují i Kombi s názvem CrossTurismo.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: čtv 04 dub 12:45
od řidičBOB
Zajímavě vypadá kde-co. Problém je v dojezdu a v nabíjení.
Včera jsem se v Hannoveru bavil s kolegou, který má TesluX s nejvyšší kapacitou baterií a dojíždí každý den z Milána někam za Torino. Říkal, že baterky v běžném provozu (dálnice tak do 100kmh) a užívání topení, klimy, výhřevu sedaček, atd. (prostě všeho, co tak nějak bez rozmýšlení používáš ve spalováku), má dojezd max. 300km.
Tak to jako fakt děkuji. To bych bez nabytí nedojel ani z domu do Brna.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: čtv 04 dub 12:54
od M.Z.
Však práce neuteče.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: čtv 04 dub 12:56
od řidičBOB
:D :D :D
On má řidiče - a vzanu může pracovat. A 5x zdůraznil, že za tu hodinu a půl nevyprodukuje ani gram emisí! ZERO POLLUTIONS! To furt opakoval :-(

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: pon 08 dub 12:33
od driver
Fiat Koncern chce prodávat v EU Tesly-mají nulové okamžité emise.
Tím si FCA sníží průměr na celé prodávané portfolio svých modelů v EU.
Vyhne se tak pokutám za vysoké emise způsobených nízkým limitem v EU pro nadcházející přísnější normu.

Absurdní pravidla, to jsem zvědav, zda to projde, když Teslu nemá FCA v Alianci...
Je vidět, proč je nevyhnutelné, aby se prodávaly elektromobily a hybridy, nikoliv pro pokrok a vyspělost, ale jinak se do těch limitů nevejdou, tak to pěkně děkuji.
Škoda Boleslav by mohla prodávat elektrolokomotivy ze Škody Plzeň v jednom portfoliu, 0,- emise jsou nejdůležitější :)) %%-

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: pon 08 dub 12:56
od řidičBOB
Absurdní, hloupé.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: pon 08 dub 13:04
od driver
Poručíme větru dešti! Zpátky ni krok! Děsivé.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Napsal: ned 14 dub 09:57
od driver

Kód: Vybrat vše

Euro7 by měli VW-AG umět splnit spalovacími motory, tzn že by se to mělo týkat i další většiny automobilek, takže si ještě minimálně jednu celou další dekádu tvořenou dobou do další emisní normy, pojezdíme jako lidi.

Elektromobily budou ale stále více tlačeny do prodeje právě z důvodu, z jakého jsou nyní tříválce, pro snížení emisních hodnot v celé vyráběné flotile modelů, očekává se i vývoj politiky cen v trendu který již začal, kde se bude za luxus v podobě lepších motorů připlácet čím dál více.

Údajně existuje již ekonomická dohoda automobilek, že od roku 2040 se budou prodávat již jen bezemisní pohonné jednotky v osobních automobilech. Kartel? Nedělám si iluze, zároveň to pomáhá správně plánovat budoucí investice, že.

Nic neočekávaného, ale kdo se bál, že příští generace budou jen elektro, tak má ještě jednu generaci modelů před sebou a roli má sehrát ještě mezistupeň, kdy se mají objevit ekologičtější paliva pro spalovací motory což umožní dál snížit emise.

Pro zajímavost, na Ukrajině a jinde mimo EU, se prodává vesele dál normální motorizace, jeden příklad za všechny, například Fabia3, běžné auto pro masy, s čtyřválcem 1.6i 90ps bez turba, bez DPF. Nepochybně ideální motor pro miniauto, což v kontrastu s turbotříválcem s DPF prodávaným za čárou v SK a všude v EU ukazuje celou tu šaškárnu jako skutečnou záchranu planety.  *-:) Nemusím dodávat, že zákazník platí za ten jednodušší ale větší motor o tolik méně, že celá Fabia stojí zhruba o čtvrtinu nebo třetinu méně, to je místo necelých tří kil hned jen někde okolo dvou v základu a to je co říct. Hlavě v tom smyslu, že reálné prodeje těch vysavačů padají právě díky nesmyslné motorizaci a šíleným cenám a prodejní čísla vykreslují čím dál více triky registrací na dealery, pronájmy a reimporty, půjčovny, budoucí předváděčky, budoucí roční auta atd...