Stránka 68 z 73

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: pát 13 lis 12:44
od HondaMan
:-D Ty auta jsou reálně silnější, rychlejší a efektivnější než byly dříve. To že se to jednomu valašskému deviantovi nelíbí má nejen Brusel, ale i celý zbytek civilizovaného světa u (_!_)

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: pát 13 lis 12:45
od pavproch
Sem divný, vím to o sobě a sem na to hrd.... :ymhug:

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: pát 13 lis 13:11
od Lachende Bestien

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: pát 13 lis 13:15
od Zajda
Jakože 200 koňový K20A v Civicu má pro mě velké kouzlo, ale než ten 2.0 8V co se dával do Fabie a znám ho z Golfu 3 GTI, to bych raději jezdil s litrovým TSI :-)

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: pát 13 lis 15:03
od Lachende Bestien
Opomněl jsem pogratulovat k naprosto mimořádným telepatickým schopnostem dalšímu zdejšímu velmistrovi, znát myšlenky a představy "celého zbytku civilizovaného světa", tedy cca několika miliard lidí, a tak jednoduše je slovy vyjádřit je "opravdu, ale opravdu" prakticky nejvyšší a nejčistší úroveň energetické existence. :ymapplause: ^:)^
Jinak benzínový dvoulitr si do jedničkové fóbie mohl zvolit jen certifikovaný pošuk. :p

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: pát 13 lis 16:12
od Honza42
Rozhodoval o tom trh a ten se neptá pošuk nepošuk, naštěstí.
HondaMan píše::-D Ty auta jsou reálně silnější, rychlejší a efektivnější než byly dříve. To že se to jednomu valašskému deviantovi nelíbí má nejen Brusel, ale i celý zbytek civilizovaného světa u (_!_)
Protože silnější někdo nepotřebuje, rychlejší dneska už vůbec ne a efektivnější je prázdný pojem.
Existují i lidé, kteří si koupí auto a chtějí spolehlivost na 20 let s minimálním servisem. A nejsou to pošuci, ale lidé uvažující vlastně nejekologičtěji. Proto si Pavproch šlechtí tu starou Pandu, protože to je nejekologičtější a nejekonomičtější řešení konkrétního dopravního problému. Jenže to blbci, zaštiťující se civilizovaným světem, nikdy nepochopí.

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: pát 13 lis 16:56
od Lachende Bestien
Řekl bych, že smajlík s vyplazeným jazykem by mohl napovědět, že to nebylo míněno vážně.
Každopádně z mého pohledu pořizovat běžnou malou autokonfekci typu fobie 1 s těžkým dvoulitrem nebyla ta nejvhodnější varianta, ale zase když ostatní motorizace nebyly též žádný zázrak, jistě by člověk našel nějaké klady i na tom dvoulitru -přinejmenším fakt, že nešlo o dýzlový smradomet. ;)
A samozřejmě se způsoby využití auta mohou diametrálně lišit mezi různými řítiči, takže někomu mohl vyhovovat nejvíc právě ten 2.0.

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: čtv 19 lis 09:13
od .Z3

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: čtv 19 lis 13:14
od ExFun
https://www.autoforum.cz/predstaveni/eu ... z-nemecka/

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/kd ... -ekology-/

O tom, že zbude na celém světě 6 koncernů je mluví od 2000. On současný trh je pokřivený podporou automobilek státy.

Re: Táhneme na Brusel

Napsal: čtv 19 lis 14:41
od blah
jak ze to bylo? Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to?
Obrázek