Stránka 67 z 70

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: stř 14 říj 17:42
od jerry
Hlasoval jsem pro vstup do EU. Postupně jsem se stal euroskeptikem. Ale když vidím v posledním roce celou naši politickou garnituru (Babiš, Hamáček, Filip, Fiala, Okamura, Bartoš - snad jsem vyjmenoval všechny diletanty), tak jsem rád, že jsme součástí EU. Samostatně s touhle partou by bylo ještě hůř. Bohužel holt nejsme Švýcarsko.

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: stř 14 říj 19:50
od 406 Coupe
Tak Brusel zase řádil:
Linka na toastový chleba, na kterou pekárny Penam z holdingu Agrofert získaly stamilionovou dotaci, nebyla inovační a nesplnila podmínky pro dotaci. Tvrdí to bývalý provozní ředitel Penamu Michal Miksche.
Linka na toastový chléb měla být významnou inovací, díky které se bude vyrábět zdravější chleba bez konzervantů. Ministerstvo průmyslu na ni proto z evropských fondů přikleplo 100 milionů korun. Ty byly zatím vyplaceny z českého rozpočtu – evropští kontroloři totiž při vyšetřování střetu zájmů premiéra Andreje Babiše zjistili, že pekárna nepoužila novou, ale již existující technologii.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/link ... amu-123854

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: stř 14 říj 20:46
od Stepan
Toho pána asi hrozně sere, že je naživu :D

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj 13:48
od 406 Coupe
Takhle ten Brusel neporazíme:

Premiér Andrej Babiš (ANO) souhlasí s tím, aby země Evropské unie snížily emise skleníkových plynů mnohem rychleji, než jak až dosud plánovaly. Na summitu lídrů zemí EU v Bruselu ve čtvrtek večer podpoří záměr, aby emise během příštích 10 let klesly o 55 procent oproti roku 1990. Až dosud přitom on i ministr průmyslu a dopravy Karel Havlíček (za ANO) tento návrh tvrdě kritizovali.

"Principiálně se k tomu hlásíme," řekl Babiš před začátkem summitu. "My s tím nemáme problém, pokud by tento cíl byl v průměru pro celou Evropskou unii," dodal.

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj 14:11
od řidičBOB
Tak potřebuje od nich prachy...

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: pát 16 říj 12:30
od Stepan
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv

Jako highlighty pro Vás vybíráme:

„Bude zatraceně těžké toho dosáhnout. Oběti bude muset přinést každý. Ale půjde to,“ ujišťoval europoslance před hlasováním místopředseda komise Frans Timmermans.


By mě zajímalo co konkrétně omezí přesně on. Pořád používá EK jako služebáky osmiválcový 7er?

„Evropský parlament podpořil nejen lepší ochranu klimatu, ale také větší impuls pro nutnou modernizaci naší ekonomiky. Vyšší cíl pro snižování emisí by znamenal vyšší cíl pro rozvoj čistých obnovitelných zdrojů a úspor energie - tedy větší příležitosti pro evropský průmysl, nová pracovní místa i nižší účty rodin za energie,“ uvedl ještě před hlasováním europoslanců vedoucí energetického programu ekologického Hnutí Duha Jiří Koželouh.

Ten doplatek za OZE mám na faktuře za elektriku uváděnej vždycky jenom já?

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: pát 13 lis 11:25
od pavproch
Chjo no, kam sme to díky Bruseli dopracovali....

(Ukradnul sem u konkurence nadpis článku a první větu):

CitroenC3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV

Kdo má lepší předpoklady pro lovení zákazníků v druhé polovině kariéry, jsme zjišťovali s nejsilnějšími benzinovými motory

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: pát 13 lis 11:32
od Stepan
Zas trošku reálně. Kia Rio, to je menší než Fabie ne? Tam se pořádnej motor nemontoval nikdy...A myslím, že ten turbolitr bude uproti Fabii 1 2.0mpi dobrý svezení :)

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: pát 13 lis 11:40
od HondaMan
Důležité je šířit hate. 1.2 puretech má 110 nebo 130 koní a dynamikou je někde mezi Fabia 2.0i a Fabia rs tdi

Re: Táhneme na Brusel

PříspěvekNapsal: pát 13 lis 11:48
od pavproch
Ano, u mně je to hate Brusel.

Vadí mi, že dřív byla možnost si do auta velikosti fóbije, když sem chtěl, si pořídit 2.0i (ale bralo ji jen asitak 1% lidí, ale prostě ta možnost byla) a v Bruseli nám ji vzali i když sem jim k tomu svůj hlas nedal (a to mi vadí ještě víc, že se Brusel na můj názor ani nezeptal).