Táhneme na Brusel

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod řidičBOB » úte 15 zář 13:00

...na druhou stranu: v příštím životě bych se asi chtěl narodit jako jedinec, co bude vnímat realitu tak nějak jednoduše, jako nicco :-)
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22450
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod .Z3 » stř 16 zář 09:09

ExFun píše:Musel bych být hodně zaslepený myslet si, že automobilky do těch cílů nekecaly.
Automobilky jsou oporou hospodářství zemí, takže určitě věděly o tom, co se chystá, měly možnost se seznámit s podkladovými studiemi na základě kterých směrnice vznikla a určitě se vyjadřovaly k cílům.

Asi tak do toho mají možnost mluvit...
Evropská komise chce opět přiškrtit emise automobilek, Němci jsou proti

Podle připravovaného návrhu by průměrné emise nových vozidel v roce 2030 měly být zhruba o 50 procent nižší, než průměrné emise nových automobilů v roce 2021. Podle současných plánů se přitom pro rok 2030 počítá se snižováním průměrných emisí o 37,5 procenta oproti výsledkům z roku 2021.

Německá automobilová asociace VDA již ovšem uvedla, že se chystá jakékoliv podobné zpřísňování emisních limitů rázně odmítnout, upozornil mezi prvními německý magazín Sueddeutsche Zeitung.

A můžeme se vsadit, jak to dopadne...
2.2 M54 & TSI & TSI Evo
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
 
Příspěvky: 229
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod ExFun » čtv 17 zář 19:16

Což dokazuje, že o tom předem ví...

To jsou jen hry o prachy. Hele uvažuj - VW, Renault jsou pod kontrolou státu. Když teda tvrdite, že EU skáče podle D a Fr, jakou logiku by mělo podkopnout svoji výstavní krávu?
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
 
Příspěvky: 1809
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod Honza42 » čtv 17 zář 19:58

Západní, zejména německé firmy jsou z mne nepochopitelných důvodů neskutečně konformní se státní mocí. Možná proto, že Němci se chovají jako tlupa. Vůbec mne v Německu překvapilo, jak je běžné držet hubu a krok. Vedení má vždy pravdu. Netvůrčí poslušnost, dle mého. Také je otázkou, kdo ta rozhodnutí dělá, a jak daleko je vzdálen technickému oddělení. Vysocí manažeři si mohou dovolit vypadat zeleně, když za pár let odejdou se zlatým padákem tak jako tak.
Už déle se říká ohledně energetiky a zeleného údělu, že Němci sice mají odborníky, ale nikdo je už dávno neposlouchá.
Také proto dopadly obnovitelné zdroje v Německu fiaskem. (Výsledek jen zlomek proti slibům a cena násobná proti slibům).
Zelený úděl je politické zadání, ne technické.
Technici vědí, že biopaliva byla hovadina, že vodík nemá z technického hlediska budoucnost..... ale nerozhodují.

Proběhlo médii, jak si vysoký představitel automobilky otevřel hubu na EU politiku ohledně emisí CO2 a byl odejit. Už snad i více případů, nepamatuji si zdroje. Náboženství se nesmí kritizovat.
Honza42
Letec
 
Příspěvky: 1090
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod abgx1 » čtv 17 zář 21:16

OT: ake su nevyhody vodiku?
Uživatelský avatar
abgx1
Mistr volantu
 
Příspěvky: 714
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod Honza42 » pát 18 zář 08:00

Vodík má jako uložiště energie v podstatě jen nevýhody.
Honza42
Letec
 
Příspěvky: 1090
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod pavproch » pát 18 zář 08:13

I v tom mém (firemním) oboru má vodík jen samé nevýhody: malá výhřevnost = malá hustota energie v plameni a hlavně "neviditelný" plamen (nebezpečné pro lidskou obsluhu). Asi právě proto se jeho používání v poslední době fest rozmáhá (generátory O2 a H2 z vody a jejich spalování při ručním pájení).... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14228
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod HondaMan » pát 18 zář 09:06

Honza: Technici mají velkou nevýhodu nedostatečné imaginace. Jsou hodně zaseknutí v současnosti. Proto jich na CxO pozicích najdeš mnohem méně než lidí z oborů humanitních...

Jsem absolvent VUT a ČVUT.
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 3032
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod Stepan » pát 18 zář 09:14

HondaMan píše:Honza: Technici mají velkou nevýhodu nedostatečné imaginace. Jsou hodně zaseknutí v současnosti. Proto jich na CxO pozicích najdeš mnohem méně než lidí z oborů humanitních...

Jsem absolvent VUT a ČVUT.


A nebude to tím, že technik prostě nemůže akcionářům / zákazníkům, v rámci nějaké profesní cti, naslibovat takový píčoviny, aby působil dostatečně radikálně a byl akceptován? :) Vidíme to dnes a denně v politice, v soukromých výběrových řízeních (...). Kdo slíbí větší kokotinu, ten vyhrává. Realizace a následky už jsou někde jinde.
Druhým důvodem bude to, že už "střední technik" bere slušnou škváru a nemá důvod se cpát vejš. "střední management" je, co se týče odměn, k hovnu 8-x
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3706
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Táhneme na Brusel

Příspěvekod HondaMan » pát 18 zář 09:47

Není. Podívej se na Bezose, Muska, Jobse... v čem utápějí svoji škváru. Ty "nesmysly" dokázali prosadit. Včera jsem byl na konferenci, kde se řešil i Amazon. To co ještě před pár rokama byla utopie se dnes prodává. Robotizace, automatizace, AI...

Kvantový počítač bude za pár let v každém lepším mobilu, 5G sítě umožní výrazně vyšší datové toky, autonomní auta řízená centrálně (obdoba automatizovaného ŘLP)... A to bylo hlavním tématem zpomalení dopravy a logistiky....
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 3032
Registrován: čtv 17 úno 14:08

PředchozíDalší

Zpět na Eko koutek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník