Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
No neviem, naozaj testovanie prebieha na stolici?
Ako potom simuluju odpor vzduchu, ktory nie je zanedbatelny?
Tu o tom nepisu: http://www.auto.cz/mereni-spotreby-pali ... dnes-17092
Automobil startuje s motorem, který má teplotu mezi 20°C a 30°C. Konkrétní automobily, které procházejí testem, musí mít najeto alespoň 3000 km, avšak ne více než 15000 km. Testy jsou prováděny s automobilem, který veze 75 kg těžkého řidiče a náklad o hmotnosti 100 kg.
Tuto je to popisane podrobnejsie:
http://www.kfztechnik.beetle24.de/tec_w ... ce_r83.pdf
Ale vonkajsie podmienky tam nie su...
Ako potom simuluju odpor vzduchu, ktory nie je zanedbatelny?
Tu o tom nepisu: http://www.auto.cz/mereni-spotreby-pali ... dnes-17092
Automobil startuje s motorem, který má teplotu mezi 20°C a 30°C. Konkrétní automobily, které procházejí testem, musí mít najeto alespoň 3000 km, avšak ne více než 15000 km. Testy jsou prováděny s automobilem, který veze 75 kg těžkého řidiče a náklad o hmotnosti 100 kg.
Tuto je to popisane podrobnejsie:
http://www.kfztechnik.beetle24.de/tec_w ... ce_r83.pdf
Ale vonkajsie podmienky tam nie su...
Naposledy upravil(a) maTooB dne ned 20 led 21:08, celkem upraveno 1 x.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
Stolici mám celkem pořádku
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
@redakce: nestálo by to za článek?
(ps: budu vám do bruselskýho lochu nosit sladkosti)
(ps: budu vám do bruselskýho lochu nosit sladkosti)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
Ok, takze to simuluju naozaj v laborke na stolici
Für die Ermittlung des Verbrauchs eines Fahrzeugs müssen zunächst die Fahrwiderstände (Roll- und Luftwiderstand) des Fahrzeugs auf der Straße exakt ermittelt werden. Dann werden die gemessenen Fahrwiderstände auf einen Rollenprüfstand übertragen und dann ein genormter Fahrzyklus abgefahren. Dabei werden auch die Abgasemissionen gemessen. Anschließend wird aus der Abgasemission der Kraftstoffverbrauch berechnet. Bei Elektroautos wird stattdessen die verbrauchte Energie der Batterie gemessen. Der Fahrzyklus und die Vorgehensweise bei der Messung ist in der Richtlinie des Rates 70/220/EWG vom 20. März 1970 beschrieben
Zdroj: http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
Für die Ermittlung des Verbrauchs eines Fahrzeugs müssen zunächst die Fahrwiderstände (Roll- und Luftwiderstand) des Fahrzeugs auf der Straße exakt ermittelt werden. Dann werden die gemessenen Fahrwiderstände auf einen Rollenprüfstand übertragen und dann ein genormter Fahrzyklus abgefahren. Dabei werden auch die Abgasemissionen gemessen. Anschließend wird aus der Abgasemission der Kraftstoffverbrauch berechnet. Bei Elektroautos wird stattdessen die verbrauchte Energie der Batterie gemessen. Der Fahrzyklus und die Vorgehensweise bei der Messung ist in der Richtlinie des Rates 70/220/EWG vom 20. März 1970 beschrieben
Zdroj: http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
holt jsem v jádru dobrý člověk a tyhle zbytečný píčoviny pro píčoviny mi nejdou do hlavy.pavproch píše:se divím, že se ešče divíš v tomdle EUbanánistánu...
odpor vzduchu? však k čemu, vždyť to bude dělat jen pár procent, tak cca +- 30 v kombinovanej spotřeběmaTooB píše: Ako potom simuluju odpor vzduchu, ktory nie je zanedbatelny?
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
V prispevku nad tebou je odpoved:
Für die Ermittlung des Verbrauchs eines Fahrzeugs müssen zunächst die Fahrwiderstände (Roll- und Luftwiderstand) des Fahrzeugs auf der Straße exakt ermittelt werden. Dann werden die gemessenen Fahrwiderstände auf einen Rollenprüfstand übertragen und dann ein genormter Fahrzyklus abgefahren.
Für die Ermittlung des Verbrauchs eines Fahrzeugs müssen zunächst die Fahrwiderstände (Roll- und Luftwiderstand) des Fahrzeugs auf der Straße exakt ermittelt werden. Dann werden die gemessenen Fahrwiderstände auf einen Rollenprüfstand übertragen und dann ein genormter Fahrzyklus abgefahren.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
Neumí dojčlandsky
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
neumím. ale translate pomohl. avšak to nic nemění na faktu, že ten průběh měření simuluje celkem trvdou ekojízdu. stejně se mi to zdá divný. se zahřátym motorem někde za kamiomen na dálnici by to pak muselo všechno jezdit tak za dva litry, osmiválce od AMG za tři
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
A na laně zadarmo
Re: Metodika měření spotřeby NEFZ? - wtf?
No ved aj skoro jazdi, pozri v testoch. Casto tam testovac pise, ze pri tvrdej ekojizde sa dostal na 2,x litra...DaciaFan píše: neumím. ale translate pomohl. avšak to nic nemění na faktu, že ten průběh měření simuluje celkem trvdou ekojízdu. stejně se mi to zdá divný. se zahřátym motorem někde za kamiomen na dálnici by to pak muselo všechno jezdit tak za dva litry, osmiválce od AMG za tři
"Vědom si konstrukce 0,9 TCe, dal jsem Cliu prostor i v rámci obvyklého economy runu. Tradiční trať jsem při průměru 56,4 km/h zvládl se spotřebou 2,9 litru benzinu na 100 km. Pěkné číslo, nesporně, ale potřebujete na něj tři válce a vše, co s nimi souvisí? Přečtěte si testy 301 1,6i nebo Rapidu 1,2 TSI a odpovíte si sami."
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... vy-omyl/?3
Rapid: 2,4 litru benzinu
http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/tes ... o-diesely/
Inak zaujimalo by ma ako ta ekojazda vyzera a kde to skusa. Rad by som sa s nim zviezol. Mna to celkom bavi.